logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketingowi superbohaterowie wracają do Warszawy

  PR 22.05.2017, przeczytano 1026 razy
ilustracjastrzałka

Już 31 maja odbędzie się czwarta edycja Digital Marketing Heroes, konferencji poświęconej najświeższym trendom w marketingu cyfrowym i reklamie programmatic. Na scenie wydarzenia pojawią się  reprezentanci środowisk naukowych m. in z Akademii Leona Koźmińskiego oraz czołowi eksperci branżowi z UberEATS, Tesco, Google, Media Impact Polska, OpenX, Neuroidea czy Komputronik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketingowi-superbohaterowie-wracaja-do-warszawy,32560,artykul.html

Gdzie kończy się przetwarzanie emocji a zaczyna neuromarketing? Jak zawalczyć o jakość w reklamie programmatic? Jakie korzyści płyną z kampanii co-brandingowych i co-marketingowych? Czy mobile programmatic i native programmatic mają przyszłość? To tylko kilka spośród całej listy zagadnień, które poruszą prelegenci konferencji Digital Marketing Heroes 2017 organizowanej przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy personalizowanej.

Konferencję rozpocznie Jacek Kowalski, który opowie o „Emocjach  – niedocenionych superbohaterach marketingu”. Kolejne wystąpienie należeć będzie do Aylin Demiral z Sociomantic, prelegentka przybliży tajniki jakościowej reklamy personalizowanej. Następnym superbohaterem będzie Krzysztof Radoszewski z UberEATS, opowie on uczestnikom spotkania jak UberEATS  zostało Warsaw Foodie Hero.

W drugiej części konferencji Marta Ceccato, kierująca zespołem Display i Programmatic w Tesco UK, opowie o mocy danych w reklamie i ich mądrym wykorzystaniu. Następnie przyjdzie czas na najbardziej futurystyczny temat konferencji czyli prelekcję dr. Aleksandry Przegalińskiej prowadzącej badania nad rozwojem nowych technologii w Instytucie Technologicznym w Massechusetts. Prelegentka przybliży uczestnikom temat affective computingu i opowie jak można wykorzystać technologię do odczytywania emocji. Na zakończenie DMH2017 uczestnicy będą mieli okazję posłuchać dyrektora e-commerce w firmie Komputronik Sławomira Komińskiego, który podzieli się swoimi doświadczeniami z zakresu kampanii co-marketingowych.

Digital Marketing Heroes 2017 będzie również dobrą okazją do przysłuchania się dyskusjom ekspertów na temat przyszłości reklamy programmatic w tym: reklamie programmatic typu premium, reklamie mobilnej i natywnej. Dyskusje poprowadzi Lothar Krauze z Sociomantic, a gośćmi paneli będą: Mario Gebers z OpenX, Boris Kruchinsky z Google oraz Marcin Olszewski z Media Impact Polska.

Tegoroczna edycja Digital Marketing Heroes odbędzie się 31go maja w klubie Patio w Warszawie. Sponsorami wydarzenia są Media Impact Polska oraz OpenX, zaś patronami medialnymi Marketer+ oraz Nowymarketing.pl.

Więcej informacji o DMH2017 oraz możliwość uzyskania zaproszenia na stronie www.digitalmarketingheroes.com/en/digital-marketing-conference-warsaw-2017

Źródło: Sociomantic

www.sociomantic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764