logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketingowi superbohaterowie wracają do Warszawy

  PR 22.05.2017, przeczytano 1091 razy
ilustracjastrzałka

Już 31 maja odbędzie się czwarta edycja Digital Marketing Heroes, konferencji poświęconej najświeższym trendom w marketingu cyfrowym i reklamie programmatic. Na scenie wydarzenia pojawią się  reprezentanci środowisk naukowych m. in z Akademii Leona Koźmińskiego oraz czołowi eksperci branżowi z UberEATS, Tesco, Google, Media Impact Polska, OpenX, Neuroidea czy Komputronik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketingowi-superbohaterowie-wracaja-do-warszawy,32560,artykul.html

Gdzie kończy się przetwarzanie emocji a zaczyna neuromarketing? Jak zawalczyć o jakość w reklamie programmatic? Jakie korzyści płyną z kampanii co-brandingowych i co-marketingowych? Czy mobile programmatic i native programmatic mają przyszłość? To tylko kilka spośród całej listy zagadnień, które poruszą prelegenci konferencji Digital Marketing Heroes 2017 organizowanej przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy personalizowanej.

Konferencję rozpocznie Jacek Kowalski, który opowie o „Emocjach  – niedocenionych superbohaterach marketingu”. Kolejne wystąpienie należeć będzie do Aylin Demiral z Sociomantic, prelegentka przybliży tajniki jakościowej reklamy personalizowanej. Następnym superbohaterem będzie Krzysztof Radoszewski z UberEATS, opowie on uczestnikom spotkania jak UberEATS  zostało Warsaw Foodie Hero.

W drugiej części konferencji Marta Ceccato, kierująca zespołem Display i Programmatic w Tesco UK, opowie o mocy danych w reklamie i ich mądrym wykorzystaniu. Następnie przyjdzie czas na najbardziej futurystyczny temat konferencji czyli prelekcję dr. Aleksandry Przegalińskiej prowadzącej badania nad rozwojem nowych technologii w Instytucie Technologicznym w Massechusetts. Prelegentka przybliży uczestnikom temat affective computingu i opowie jak można wykorzystać technologię do odczytywania emocji. Na zakończenie DMH2017 uczestnicy będą mieli okazję posłuchać dyrektora e-commerce w firmie Komputronik Sławomira Komińskiego, który podzieli się swoimi doświadczeniami z zakresu kampanii co-marketingowych.

Digital Marketing Heroes 2017 będzie również dobrą okazją do przysłuchania się dyskusjom ekspertów na temat przyszłości reklamy programmatic w tym: reklamie programmatic typu premium, reklamie mobilnej i natywnej. Dyskusje poprowadzi Lothar Krauze z Sociomantic, a gośćmi paneli będą: Mario Gebers z OpenX, Boris Kruchinsky z Google oraz Marcin Olszewski z Media Impact Polska.

Tegoroczna edycja Digital Marketing Heroes odbędzie się 31go maja w klubie Patio w Warszawie. Sponsorami wydarzenia są Media Impact Polska oraz OpenX, zaś patronami medialnymi Marketer+ oraz Nowymarketing.pl.

Więcej informacji o DMH2017 oraz możliwość uzyskania zaproszenia na stronie www.digitalmarketingheroes.com/en/digital-marketing-conference-warsaw-2017

Źródło: Sociomantic

www.sociomantic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764