logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketingowy Oskar trafił do Żabki

  PR 20.11.2020, przeczytano 130 razy

Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów. – To wyróżnienie jest dla nas wspaniałą puentą kilkuletniej drogi, jaką podjęliśmy, by zmienić Żabkę i dać się odkryć na nowo naszym klientom – mówiła odbierając nagrodę Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska. Żabka zwyciężyła również w kategorii „Long Term Marketing Excellence”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketingowy-oskar-trafil-do-zabki,389270,artykul.html

- Grand Prix  to niezwykła nagroda, która wyróżnia najlepszą kampanię ze wszystkich nagrodzonych złotym Effie Awards w swojej kategorii. Dla nas jest to ukoronowanie i uhonorowanie ciężkiej pracy i potwierdzenie, że przyjęta prawie pięć lat temu strategia komunikacji była słuszna, a jej egzekucja doskonała – powiedział Tomasz Suchański, prezes Zarządu Żabka Polska.

Platforma „Żabka – mały, wielki sklep” w niekonwencjonalny sposób opowiada o konwencjonalnej codzienności, czym skradła serca Polaków, którzy mają dość szarości, rutyny i problemów dnia codziennego.

– W naszej kampanii dodajemy do naszego życia nieco żartu i humoru. Jesteśmy wiarygodni, bliscy, ponieważ opieramy się na prawdziwych sytuacjach, wywołując lekki uśmiech, którego wszyscy potrzebujemy, zwłaszcza teraz, kiedy ten uśmiech jest często zakryty maseczką. Co warto podkreślić platforma w pewien sposób odczarowuje pracę sprzedawcy, nadaje kasjerowi rangę i znaczenie dobrego sąsiada, który lubi swoich klientów i codzienne rozmowy z nimi – mówiła w czasie ceremonii rozdania nagród Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska.

Za kreację kampanii „Żabka – mały, wielki sklep” odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Spark Foundry. – Razem udało nam się dokonać czegoś naprawdę wielkiego, a to wyróżnienie jest ukoronowaniem naszej wspólnej, czasami wymagającej współpracy – podkreślała Anna Grabowska.

Źródło: Żabka Polska

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młoda projektantka z Poznania zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie
Tegoroczny 25-letni międzynarodowy konkurs na projekt opakowań Model Young Package zaprosił projektantów z całego świata do pracy nad tematem Personal Care. Świeża absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Öykü Aydınhan, zajęła pierwsze miejsce spośród dwustu uczestników
Dwie kampanie Banku BNP Paribas nagrodzone w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020
Dwie kampanie Banku BNP Paribas zdobyły statuetki w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020, organizowanym przez „Media & Marketing Polska”. W kategorii Kampania nagrodzony został projekt „Zmiany klimatu kosztują” mający na celu podnoszenie świadomości ekologicznej. W kategorii Open jury doceniło kampanię „Wygramy”, w której bank...
Kampanie Banku Pekao nagrodzone w konkursie Kreatura 2020
Bank Pekao S.A. może pochwalić się niestandardową i kreatywną komunikacją marketingową, również w czasie pandemii. W konkursie Kreatura 2020 otrzymał wyróżnienie w kategorii Marketing w czasie pandemii i nagrodę specjalną za spot “Uziemiony” z mistrzem świata w szybownictwie, Sebastianem Kawą. Jury wyróżniło także komunikację PeoPay KIDS w...
Agencja MADOGZ otrzymała Złoty Miecz KTR w kategorii "Web & digital content" za cykl animowanych ilustracji do felietonów Łukasza Orbitowskiego publikowanych na platformie Papaya.Rocks.
Gala konkursu Projekt Roku 2019/2020
W sobotę 28.11.2020 odbędzie się gala tegorocznej edycji Projektu Roku – konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764