logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketingowy słownik diki.pl

  PR 31.08.2016, przeczytano 1148 razy

Langmedia wprowadza na rynek obszerną i uaktualnioną wersję specjalistycznego angielskiego słownika marketingowego diki.pl, zawierającego blisko 3,5 tys. haseł. To jedyne takie narzędzie, przygotowane z myślą o branży marketingowej w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketingowy-slownik-diki.pl,29756,artykul.html

Słownik został rozszerzony o nowe specjalistyczne hasła, w tym dotyczące marketingu online. Równocześnie dokonano aktualizacji istniejących już haseł - zweryfikowano wszystkie pod kątem merytorycznym i językowym. Dodano brakujące hasła z zakresu marketingu tradycyjnego i online. Do najważniejszych dodano także przykładowe zdania pokazujące zastosowanie danego słowa. Przykłady oparte są na zachodnich artykułach branżowych, co pomoże lepiej zrozumieć hasła w kontekście i ułatwi czytanie fachowej literatury.

Nowy słownik marketingowy zawiera około 3480 haseł. Poprzednia wersja zawierała ich 2600. Prace nad słownikiem wymagały wykorzystania wielu źródeł, zarówno tradycyjnych jak i internetowych. Wiele haseł wymagało deskryptywnego podejścia, ze względu na brak ich ekwiwalentów w terminologii marketingowej języka polskiego.

Wierzymy, że znacząco ulepszona wersja słownika marketingowego diki.pl będzie dużą pomocą dla wszystkich pracujących w branży reklamy, marketingu
i mediów
– mówi Michał Lach, inwestor, wcześniej m.in. założyciel K2 Internet – Nasz słownik, podobnie jak marketing, rozwija się dynamicznie, dzięki czemu zainteresowani znajdują prawdziwy, żywy i używany dzisiaj na świecie język branży.

Słownik marketingowy diki.pl jest częścią słownika polsko – angielskiego
i angielsko – polskiego, który w swojej ofercie, oprócz słownika ogólnego
i marketingowego, posiada również słowniki specjalistyczne z dziedzin takich, jak np.: medycyna, prawo, poligrafia, dziennikarstwo, działalność wydawnicza, finanse, handel, kinematografia i wiele innych.

W multimedialnym słowniku angielskiego Diki.pl dostępnych jest ponad 2 878 326 przykładów użycia słówek. Wybrane zdania zostały zilustrowane nagraniami wymowy, co umożliwia naukę rozumienia ze słuchu. Słownik Diki.pl automatycznie odtwarza wymowę wyszukiwanych słówek i fraz, nagraną przez brytyjskich i amerykańskich lektorów.

Diki.pl to także tysiące kolorowych zdjęć, ułatwiających szybkie i trwałe poznawanie rzeczowników. Na poziomie dopracowania haseł to najdokładniejszy słownik – w przeciwieństwie do innych, tworzonych automatycznie, w diki.pl przykładowe zdania opracowane są przez anglistów, to także jedyny w Polsce dostępny on-line słownik kolokacji. Warto wspomnieć również o praktycznych cechach tego narzędzia: jedyny słownik bez reklam (w wersji mobilnej) po zalogowaniu się na bezpłatne konto,  z doskonale dopracowanym usability, w tym  bardzo szybkim dostępem do wyników wyszukiwania. Unikalność tego słownika to również jego połączenie z platformą do nauki języka on-line eTutor. Obecnie to największy słownik internetowy, oglądalność w Polsce dochodzi do 10 mln unikalnych użytkowników miesięcznie i nadal dynamicznie rośnie. Wielokrotnie nagradzany m.in. tytułem serwisu edukacyjnego roku, dziesięciokrotnie przebił oglądalnością najstarszy, znany polski słownik on-line LING.

Źródło: Langmedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764