logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020

  PR 23.10.2020, przeczytano 980 razy
ilustracjastrzałka

Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-vmlyandr-poland%2C-wsrod-interbrand-best-global-brands-2020,388929,artykul.html

Firma Interbrand co roku przeprowadza wycenę wartości globalnych marek i opracowuje ranking Best Global Brands. Ocena wartości marek oparta jest na złożonych kryteriach związanych m.in. z osiąganymi wynikami finansowymi i realizowanymi działaniami marketingowymi, na podstawie których szacowana jest wartość marki (brand value).

W tym roku pierwsze miejsce w rankingu stu najbardziej wartościowych marek świata zajął gigant technologiczny Apple, którego szacowany brand value wzrośnie o 38 proc. do 322,9 mld dolarów. Kolejne miejsce zajmuje Amazon (+60 proc.) z brand value w wysokości 200,6 mld dolarów. Podium zamyka Microsoft, który będzie mógł pochwalić się wzrostem brand value o 53 proc. do 166 mld dolarów.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764