logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Bakalland i O bag we wspólnej akcji

  PR 22.01.2019, przeczytano 417 razy
ilustracjastrzałka

Myślisz – „torebka”, mówisz – „przekąska”! Marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag, specjalizującą się w konfigurowanych modnych akcesoriach. Wraz z początkiem roku nabywcy torebek O bag znajdą w środku idealną przekąskę Bakalland z linii „Chwyć&Jedz”. Współpraca marek nawiązuje do różnorodności zarówno torebek, jak i przekąsek, a także propozycji ich wspólnego zastosowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-bakalland-i-o-bag-we-wspolnej-akcji,380888,artykul.html

Orzechy, bakalie oraz ziarna wpisują się w obecne trendy przekąskowe, co widać u coraz większej liczby konsumentów. Bakalland swoją ofertą od lat przekonuje Polaków, że sięganie po przekąskę zapewnia szereg wartości odżywczych, które stanowią idealne uzupełnienie codziennego jadłospisu. Tym razem oprócz samej idei spożywania przekąski, Bakalland wspólnie z O bag namawia kobiety, aby ulubione orzechy, suszone owoce lub ziarna, zawsze nosić ze sobą w torebce. W torebce stworzonej na miarę potrzeb nowoczesnej kobiety, spersonalizowanej w konfiguratorze w którym można wybierać spośród nieskończonej liczby możliwości. Przekąski z linii „Chwyć&Jedz” to porcje „na raz”, które idealnie zmieszczą się w każdej torebce. Wspólna akcja Bakalland i O bag ma przekonać kobiety do tego, aby w standardowym wyposażeniu swojej torebki zawsze znalazły miejsce na awaryjną przekąskę, po którą mogą sięgnąć w każdej chwili.

W ramach akcji do każdej torebki zakupionej w jednym z 8 salonów O bag Store oraz w sklepie online na www.obagstore.pl , dodawana będzie przekąska z linii „Chwyć&Jedz” – lekko solona prażona kukurydza, chrupiąca, smaczna alternatywa dla klasycznych wyborów przekąskowych. Współpraca obu marek, ma za zadanie uświadomienie konsumentkom wielu możliwości wyboru przekąski oraz torebki. W zależności od nastroju, okazji czy charakteru, kobiety mają szansę spersonalizować torebkę, zmieniając jej kolor, fason czy wygląd dodatków. Podobnie jest z przekąską, która może być mieszanką rozmaitości lub konkretnym wyborem rodzaju orzechów czy pestek, bardziej lub mniej chrupiąca, słona lub z delikatną słodyczą. Niezależnie od wyboru, modna torebka oraz smaczna przekąska stanowią must have każdego sezonu.

Źródło: Bakalland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764