logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Grupy Agora w rankingu Top Marka 2021

  PR 03.11.2021, przeczytano 396 razy

„Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM i Wydawnictwo Agora po raz kolejny znalazły się w zestawieniu 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według badania Top Marka 2021. Marki z Grupy Agora są wśród najpopularniejszych w swoich kategoriach.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-grupy-agora-w-rankingu-top-marka-2021,393643,artykul.html

W tegorocznej edycji badania Top Marka „Gazeta Wyborcza” została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 17. miejsce. W analizowanym okresie ukazało się ponad 830 tys. publikacji, w których wymieniony został dziennik, a najwięcej wzmianek o „Gazecie Wyborczej” pojawiło się w mediach społecznościowych – aż 86,5%.

Gazeta.pl znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych. „O Gazeta.pl wzmiankowano często w związku z jej działaniami CSR na rzecz środowiska naturalnego, osób LGBT+, syryjskich i białoruskich uchodźców” – napisali twórcy opracowania. W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek portal uplasował się na 91. pozycji.

Radio TOK FM jest czwartą najsilniejszą marką radiową w Polsce – pierwszą w zestawieniu ponadregionalną stacją o profilu publicystyczno-informacyjnym. Wzmianki w mediach na temat rozgłośni najczęściej dotyczyły wypowiedzi z anteny, ale wśród publikacji wysoki był również odsetek materiałów poświęconych działaniom z obszaru CSR. W całym rankingu Radio TOK FM znalazło się na 102. miejscu.

Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które znalazło się na piątym miejscu wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2021 zajęło 256. pozycję. W analizowanym okresie jednym z najbardziej medialnych działań Wydawnictwa była akcja charytatywna „Nadzieja”, której najważniejszym elementem było opublikowanie zbioru utworów wybitnych polskich autorów – dochód ze sprzedaży książki-cegiełki trafia do ośrodków pomocy społecznej dla seniorów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju 2023 roku grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu osiągnęła udział na poziomie 23,9% w widowni komercyjnej 20-54. Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w maju najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN – najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy – znalazł się na czele rankingu...
Wydawcy czasopism dla dzieci nie czują konkurencji ze strony mediów elektronicznych
W dobie wszechobecnych smartfonów i gier wideo prasa dziecięca nie czuje się zagrożona. – Czasopisma pełnią zupełnie inną funkcję – używanie papieru, czytanie, wypełnianie okienek, rysowanie to kompetencje potrzebne na pewnym etapie rozwoju dziecka – mówi Małgorzata Węgrzecka, redaktorka naczelna „Świerszczyka”. Magazyn dla...
Newspoint monitoruje media dla Biblioteki Narodowej
Monitoring mediów Newspoint dostarcza Bibliotece Narodowej informacji dotyczących samej instytucji, jak i bibliotekoznawstwa, księgoznawstwa, informatologii czy programów i inicjatyw promujących czytelnictwo w prasie oraz mediach online.
Rodzice gwiazd sportu piszą dla WP SportoweFakty
Ruszyła druga odsłona prestiżowego cyklu WP SportoweFakty „Rodzice Mistrzów”, których autorami są rodzice najważniejszych postaci polskiego sportu. Każdy z artykułów daje odpowiedzi na najtrudniejsze pytania, z którymi borykają się opiekunowie późniejszych gwiazd.
W I kwartale 2023 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 679 tys. zł, a w analogicznym okresie roku poprzedniego wskaźnik ten wynosił 623 tys. zł. Oznacza to wzrost zysku netto o 9 proc.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764