logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2022

  PR 10.11.2022, przeczytano 416 razy

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Radio TOK FM i Wydawnictwo Agora po raz kolejny znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2022, czyli największego badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się w pierwszej 20. całego zestawienia, a „Gazeta Wyborcza” jest liderem w kategorii Prasa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-grupy-agora-w-zestawieniu-top-marka-2022,397926,artykul.html

W tegorocznej edycji badania Top Marka Gazeta.pl po raz kolejny znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych. O Gazeta.pl pisano m.in. w kontekście finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zbiórki na rzecz Ukrainy organizowanej wraz z PCPM oraz serwisu Ukrayina.pl. W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek portal uplasował się na wysokiej 16. pozycji.

Gazeta Wyborcza” ponownie została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 24. miejsce. W analizowanym okresie ukazało się ponad 873 tys. publikacji, w których wymieniony został dziennik, a najwięcej wzmianek o „Wyborczej” pojawiło się w mediach społecznościowych – aż 89%.

Radio TOK FM jest 6. najsilniejszą marką radiową w Polsce, a w całym rankingu TOK FM znalazło się na 131. miejscu.

Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które zajęło 10. miejsce wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2022 uplasowało się na 328. pozycji.

Top Marka 2022 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby 15. edycji raportu zgromadzono w sumie aż 70 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych), które ukazały się od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2022 r. Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 2 mln tekstów prasowych, 14 mln internetowych oraz 54 mln postów, które ukazały się na ogólnodostępnych profilach na Facebooku, Instagramie, Twitterze i platformie YouTube. Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  
Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat
16 kwietnia, w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez Patronów audycje. A wieczorem o godzinie 19.00 creme de la creme, czyli koncert WAGLEWSKI FISZ EMADE w koncert holu z udziałem Patronów.
Bankier.pl otrzymał nagrodę Media Rynku 2023
Portal Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 podczas jubileuszowej, 10 edycji gali Invest Cuffs towarzyszącej największej w Europie konferencji gromadzącej przedstawicieli świata inwestorów. W głosowaniu, w którym wzięło udział ponad 138 tysięcy osób, Bankier.pl pokonał inne nominowane w tej kategorii redakcje:...
Media relations - PR-owcy a dziennikarze
Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764