logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2022

  PR 10.11.2022, przeczytano 549 razy

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Radio TOK FM i Wydawnictwo Agora po raz kolejny znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2022, czyli największego badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się w pierwszej 20. całego zestawienia, a „Gazeta Wyborcza” jest liderem w kategorii Prasa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-grupy-agora-w-zestawieniu-top-marka-2022,397926,artykul.html

W tegorocznej edycji badania Top Marka Gazeta.pl po raz kolejny znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych. O Gazeta.pl pisano m.in. w kontekście finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zbiórki na rzecz Ukrainy organizowanej wraz z PCPM oraz serwisu Ukrayina.pl. W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek portal uplasował się na wysokiej 16. pozycji.

Gazeta Wyborcza” ponownie została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 24. miejsce. W analizowanym okresie ukazało się ponad 873 tys. publikacji, w których wymieniony został dziennik, a najwięcej wzmianek o „Wyborczej” pojawiło się w mediach społecznościowych – aż 89%.

Radio TOK FM jest 6. najsilniejszą marką radiową w Polsce, a w całym rankingu TOK FM znalazło się na 131. miejscu.

Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które zajęło 10. miejsce wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2022 uplasowało się na 328. pozycji.

Top Marka 2022 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby 15. edycji raportu zgromadzono w sumie aż 70 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych), które ukazały się od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2022 r. Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 2 mln tekstów prasowych, 14 mln internetowych oraz 54 mln postów, które ukazały się na ogólnodostępnych profilach na Facebooku, Instagramie, Twitterze i platformie YouTube. Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów
Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!
Aktywność prezesów największych spółek giełdowych na LinkedIn
Agencja On Board Think Kong zdecydowała się przeanalizować profile prezesów ze 100 największych polskich spółek giełdowych pod kątem ich komunikacji na Linkedinie. Z zestawienia wynika, że 67 liderów posiada na nim konto, jednak sama obecność na platformie to tylko ułamek sukcesu – większość CEO nie wykorzystuje w pełni możliwości komunikacyjnych...
Polska znajduje się na trzecim miejscu w Europie pod względem narażenia na cyberataki sponsorowane przez obce państwa. Zbliżające się wybory mogą więc stać się polem bitwy w cyberprzestrzeni. Czy w erze deepfake'ów możemy być o nie spokojni? Jak rozpoznać manipulacje i jak się przed nimi bronić?
Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764