logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2022

  PR 10.11.2022, przeczytano 179 razy

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Radio TOK FM i Wydawnictwo Agora po raz kolejny znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2022, czyli największego badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się w pierwszej 20. całego zestawienia, a „Gazeta Wyborcza” jest liderem w kategorii Prasa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-grupy-agora-w-zestawieniu-top-marka-2022,397926,artykul.html

W tegorocznej edycji badania Top Marka Gazeta.pl po raz kolejny znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych. O Gazeta.pl pisano m.in. w kontekście finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zbiórki na rzecz Ukrainy organizowanej wraz z PCPM oraz serwisu Ukrayina.pl. W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek portal uplasował się na wysokiej 16. pozycji.

Gazeta Wyborcza” ponownie została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 24. miejsce. W analizowanym okresie ukazało się ponad 873 tys. publikacji, w których wymieniony został dziennik, a najwięcej wzmianek o „Wyborczej” pojawiło się w mediach społecznościowych – aż 89%.

Radio TOK FM jest 6. najsilniejszą marką radiową w Polsce, a w całym rankingu TOK FM znalazło się na 131. miejscu.

Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które zajęło 10. miejsce wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2022 uplasowało się na 328. pozycji.

Top Marka 2022 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby 15. edycji raportu zgromadzono w sumie aż 70 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych), które ukazały się od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2022 r. Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 2 mln tekstów prasowych, 14 mln internetowych oraz 54 mln postów, które ukazały się na ogólnodostępnych profilach na Facebooku, Instagramie, Twitterze i platformie YouTube. Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska nawiązują współpracę partnerską przy projekcie Bazy Ekspertek #nieczekam107lat. Projekt wspiera wyrównywanie głosu kobiet i mężczyzn w mediach oferując bezpłatny dostęp do ekspertek w ponad 30 branżach. Połączenie sił TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska ma wzmocnić tempo zmian w...
Nowa odsłona serwisu Horecatrends.pl
Nowy rok, nowa odsłona – autorski portal Grupy PTWP – horecatrends.pl odświeżył swoją stronę, aby jeszcze lepiej dopasować się do oczekiwań swoich użytkowników. Dodatkowa zakładka – HoReCa b2b to odpowiedź portalu na zmieniające się potrzeby rynku. Poszerzenie witryny o tematykę ściśle biznesową pozwoli dostarczyć zainteresowanym kanałem...
20 stycznia 2022 r. w warszawskiej siedzibie “Gazety Wyborczej” odbyła się gala podsumowująca akcję “Zaprojektowane po ludzku. Miasto bardziej wspólne”. Podczas wydarzenia poznaliśmy zwycięzców konkursu na przyjazne człowiekowi przestrzenie miejskie.
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczy materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu byłego prezesa TVP, Jacka Kurskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764