logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2023

  PR 31.10.2023, przeczytano 776 razy
ilustracja

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Wydawnictwo Agora oraz Pasibus znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2023, czyli największego badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się w pierwszej 10. całego zestawienia, „Gazeta Wyborcza” jest liderem w kategorii Prasa, a Radio ZET zajmuje pierwsze miejsce w kategorii Radio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-grupy-agora-w-zestawieniu-top-marka-2023,401918,artykul.html

W tegorocznej edycji badania Top Marka Gazeta.pl po raz kolejny znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych. O Gazeta.pl pisano m.in. w kontekście unikatowego na polskim rynku pozbawionego reklam serwisu Jeden News Dziennie oraz najpopularniejszego serwisu w języku ukraińskim Ukrayina.pl.  W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek portal uplasował się na 5. pozycji, poprawiając swój zeszłoroczny wynik aż o 11 miejsc.

„Gazeta Wyborcza” ponownie została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 16. miejsce (w roku 2022 zajęła 24. miejsce). W analizowanym okresie ukazało się ponad 877 tys. publikacji, w których wymieniony został dziennik, a najwięcej wzmianek o „Wyborczej” pojawiło się w mediach społecznościowych – prawie 90%. Wyborcza.pl znalazła się na 5. miejscu w kategorii portali internetowych, co sprawia że aż dwa z pięciu pierwszych miejsc w rankingu portali internetowych należą do marek Agory.

Radio ZET jest liderem w kategorii Radia, a w całym zestawieniu zajmuje 41. miejsce. Radio TOK FM jest 5. najsilniejszą marką radiową w Polsce, a w całym rankingu znalazło się na 135. miejscu. 

Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które zajęło 5. miejsce (+5 miejsc w porównaniu do 2022) wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2023 uplasowało się na 266 pozycji (awans o 62 pozycje). 

Na liście 500 najbardziej medialnych marek zadebiutował w tym roku Pasibus z Grupy Agora. Sieć burgerowni znalazła się na 434. miejscu zestawienia.

Top Marka 2023 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby 16. edycji raportu zgromadzono w sumie aż 46,6 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych). Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 mln publikacji internetowych oraz 28,3 mln postów z Facebooka, Instagrama, X i You Tube'a. 

Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.

  • Więcej informacji – w najnowszym numerze „Press”, na Press.pl oraz na stronie Topmarka.eu.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
Ostatni tydzień kampanii prezydenckiej w RMF FM
RMF FM wprowadza zmiany i specjalne wydania programów na antenie, by jak najlepiej relacjonować dla słuchaczy ostatnie dni kampanii. W trakcie tygodnia nie zabraknie rozmów z kandydatami, analiz ekspertów i najświeższego sondażu poparcia. W niedzielę RMF FM i Radio RMF24 zapraszają na „Wieczór Wyborczy”, prowadzony przez Tomasza Terlikowskiego i Tomasza Staniszewskiego.
Piłka w grze. Kontuzja Lewandowskiego, starcie Legii z Chelsea
Godna postawa warszawskiej Legii i Jagiellonii Białystok w ćwierćfinałach europejskiej Ligi Konferencji. Drużyny, które otwierają medialny ranking „Piłka w grze”, zmierzyły się z zagranicznymi potęgami – Chelsea Londyn i Realem Betis. Nasi reprezentanci nie przedostali się do półfinałów, ale po dwumeczach pojawiało się wiele pozytywnych...
Więcej widzów drugiego sezonu „The Traitors. Zdrajcy”
Za nami finał drugiej edycji „The Traitors. Zdrajcy”. Emocjonujący show zgromadził przed ekranami setki tysięcy widzów! W dniu emisji finałowego odcinka drugiej serii, stacja TVN była liderem w grupie komercyjnej 20–54, osiągając 7,69% udziałów w rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764