logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2023

  PR 31.10.2023, przeczytano 468 razy
ilustracja

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Wydawnictwo Agora oraz Pasibus znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2023, czyli największego badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się w pierwszej 10. całego zestawienia, „Gazeta Wyborcza” jest liderem w kategorii Prasa, a Radio ZET zajmuje pierwsze miejsce w kategorii Radio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-grupy-agora-w-zestawieniu-top-marka-2023,401918,artykul.html

W tegorocznej edycji badania Top Marka Gazeta.pl po raz kolejny znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych. O Gazeta.pl pisano m.in. w kontekście unikatowego na polskim rynku pozbawionego reklam serwisu Jeden News Dziennie oraz najpopularniejszego serwisu w języku ukraińskim Ukrayina.pl.  W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek portal uplasował się na 5. pozycji, poprawiając swój zeszłoroczny wynik aż o 11 miejsc.

„Gazeta Wyborcza” ponownie została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 16. miejsce (w roku 2022 zajęła 24. miejsce). W analizowanym okresie ukazało się ponad 877 tys. publikacji, w których wymieniony został dziennik, a najwięcej wzmianek o „Wyborczej” pojawiło się w mediach społecznościowych – prawie 90%. Wyborcza.pl znalazła się na 5. miejscu w kategorii portali internetowych, co sprawia że aż dwa z pięciu pierwszych miejsc w rankingu portali internetowych należą do marek Agory.

Radio ZET jest liderem w kategorii Radia, a w całym zestawieniu zajmuje 41. miejsce. Radio TOK FM jest 5. najsilniejszą marką radiową w Polsce, a w całym rankingu znalazło się na 135. miejscu. 

Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które zajęło 5. miejsce (+5 miejsc w porównaniu do 2022) wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2023 uplasowało się na 266 pozycji (awans o 62 pozycje). 

Na liście 500 najbardziej medialnych marek zadebiutował w tym roku Pasibus z Grupy Agora. Sieć burgerowni znalazła się na 434. miejscu zestawienia.

Top Marka 2023 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby 16. edycji raportu zgromadzono w sumie aż 46,6 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych). Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 mln publikacji internetowych oraz 28,3 mln postów z Facebooka, Instagrama, X i You Tube'a. 

Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.

  • Więcej informacji – w najnowszym numerze „Press”, na Press.pl oraz na stronie Topmarka.eu.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radio Nowy Świat razem z Ukrainą
W drugą rocznicę rosyjskiej agresji na Ukrainę Radio Nowy Świat będzie wspominać i rozmawiać o sytuacji naszych wschodnich sąsiadów. W najbliższy czwartek, piątek i sobotę na antenie pojawią materiały, rozmowy oraz reportaż Anny Rokicińskiej o ukraińskiej wsi, która zniknęła.
Zmiany w lokalnych redakcjach „Wyborczej”
Od 1 marca br. Michał Olszewski, dotychczasowy szef krakowskiej redakcji “Gazety Wyborczej”, będzie kierował działem zagranicznym tytułu. Kierownictwo nad redakcją w Krakowie obejmie Magdalena Mach, a zespołami w Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie pokieruje Jan Latała. 
K Mag świętuje 15 lat istnienia i zapowiada zmiany w redakcji
Jedno z najpopularniejszych w branży medium popkulturowe - K MAG - obchodzi 15 lat istnienia na polskim rynku. 15 lutego zespół redakcyjny świętował okrągłą rocznicę wspólnie z gwiazdami okładek i partnerami biznesowymi. To właśnie w tych wyjątkowych okolicznościach założyciel magazynu Mikołaj Komar ogłosił zmianę w redakcji. Od teraz stanowisko zastępczyni...
Autentyczni: druga odsłona kampanii Siła w spektrum promującej program
Dwa pierwsze odcinki programu „Autentyczni” wyemitowane w ubiegłym roku nie tylko spotkały się z dużym zainteresowaniem widzów, ale przede wszystkim przyczyniły się do zwiększenia świadomości oraz zapoczątkowały społeczną dyskusję na temat autyzmu. Gościem 3 odcinka będzie Mata, czyli Michał Matczak, 23-letni ceniony raper, który podczas nagrania...
Warner Bros. Discovery rozszerza europejską ofertę
Spółka Warner Bros. Discovery (WBD) ogłosiła dzisiaj pozyskanie praw do ośmiu serii programów, które zostaną udostępnione w sieciach linearnych na rynku europejskim. Wśród pozyskanych tytułów znalazły się dwie brytyjskie produkcje Prime Video, Amazon Originals - pierwszy i drugi sezon The Grand Tour oraz Clarkson’s Farm. Nowa umowa pozwala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764