logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2024

  PR 09.11.2024, przeczytano 337 razy

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Plus oraz Wydawnictwo Agora znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2024. To największe badanie marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się na 4. miejscu całego zestawienia, „Gazeta Wyborcza” utrzymała pozycję lidera w kategorii Prasa, a Radio ZET ponownie zajęło pierwsze miejsce w kategorii Radio. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-grupy-agora-w-zestawieniu-top-marka-2024,406417,artykul.html

W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek Gazeta.pl uplasowała się na 4. miejscu, tym samym poprawiając swój zeszłoroczny wynik o jedną pozycję. Po raz kolejny portal znalazł się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych.  

„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 13. miejsce (w 2023 r. miała 16. pozycję). Wyborcza.pl znalazła się na 114. miejscu rankingu ogólnego i na 9. pozycji w kategorii Portale internetowe.  

Radio ZET jest niekwestionowanym liderem w kategorii Radia, a w ogólnym zestawieniu awansowało aż o 24 miejsca – na 17. pozycję. Radio TOK FM jest 5. najsilniejszą marką radiową w Polsce, a w całym rankingu znalazło się na 105. miejscu (awans ze 135.). 

Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które ponownie zajęło 5. miejsce wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2024 uplasowało się na 283. pozycji.  

Top Marka 2024 to największe badanie marek w polskich mediach. Aby stworzyć 17. edycję raportu, przeanalizowano aż 31,5 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych) w okresie od 1 lipca 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 1,4 mln tekstów prasowych, 11,9 mln publikacji internetowych oraz 18,2 mln wpisów w mediach społecznościowych.  

Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM zatrudnia nowych dziennikarzy Faktów
RMF FM nie zwalnia tempa. Główna stacja Grupy RMF właśnie ogłosiła, że do redakcji Faktów RMF dołączyły cztery nowe osoby. Rozwój struktur, a co za tym idzie, talentów i możliwości, to część większej strategii Grupy RMF.
Świąteczna ramówka RNŚ
Radio Nowy Świat już po raz piąty ma przyjemność towarzyszyć Patronom i Słuchaczom w czasie Świąt. Z tej okazji stacja przygotowała wyjątkowy koncert kolęd, audycje pod wspólnym tytułem „Świąteczny korowód” i oczywiście piosenki z dzwoneczkami.
Grupa ZPR Media dołącza do INMA
Grupa ZPR Media, jedna z największych grup medialnych w Polsce, oficjalnie dołączyła do International News Media Association (INMA). Organizacja ta zrzesza ponad 800 firm medialnych z 93 krajów, wspierając wymianę najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń.
PB Bilans - nowy podcast Pulsu Biznesu
Już jutro wyemitowany zostanie pierwszy odcinek nowego podcastu „Pulsu Biznesu” - PB Bilans. Audycję o tematyce polityczno-gospodarczej prowadzą dziennikarze redakcji, Ignacy Morawski i Marek Chądzyński. Kolejne odcinki podcastu pojawiać się będą w każdy piątek na www.pb.pl oraz platformach streamingowych.
Nagroda Grand Press dla reporterów „Uwagi!”
We wtorek 10 grudnia odbyła się 28. edycja gali Grand Press, podczas której poznaliśmy laureatów najważniejszych nagród dziennikarskich. W zaszczytnym gronie zwycięzców znaleźli się Tomasz Patora oraz Joanna Pęcherska-Fiałek, reporterzy „Uwagi!”. Oboje zostali docenieni za reportaż „W Żurominie rządzi Duch”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764