logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Kambukka i Contigo pod opieką 38 Content Communication

  PR 27.11.2019, przeczytano 935 razy

Red Bird – jedyny dystrybutor marek Contigo i Kambukka w Polsce - rozszerza współpracę z 38 Content Communications. O ile marka Contigo obecna jest w Polsce od ponad 10 lat, podczas których grono zadowolonych klientów stale rosło, czyniąc markę jednym z liderów rynku, tak dla marki Kambukka będzie to całkowity debiut. W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, wsparcie przy organizacji wydarzeń dla mediów, a także doradztwo komunikacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-kambukka-i-contigo-pod-opieka-38-content-communication,384886,artykul.html

Po stronie 38 Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi dla marki Contigo zajmie się Aleksandra Trzcińska, PR Manager. Marka Kambukka będzie prowadzona przez Katarzynę Pasikowską, pełniącą funkcję konsultanta.

- Agencja 38 Content Communication prowadziła skuteczne działania dla kilku naszych marek, m.in. Pacsafe, Saxx czy Dr.Bacty. Marka Kambukka, którą kierujemy do nieco młodszej grupy odbiorców, nie miała dotychczas wsparcia z zakresu public relations, co sprawia, że przed 38 Content Communication postawiliśmy duże wyzwanie, jednocześnie dające szerokie spektrum możliwości - komentuje Arkadiusz Majewski, właściciel marki Red Bird, wyłącznego dystrybutora marek Contigo i Kambukka w Polsce.

Contigo jest producentem kubków termicznych, butelek na wodę oraz kubków dziecięcych, który na przestrzeni lat wyrobił sobie renomę wśród polskich konsumentów. Unikalne technologie gwarantują szczelność, termikę, a także powodują, że akcesoria są łatwe i przyjazne w użyciu. Wszystkie produkty są wolne od szkodliwego dla człowieka BPA (bisfenolu).

KAMBUKKA to belgijska marka premium, oferująca modne i funkcjonalne rozwiązania do picia dla osób prowadzących aktywny tryb życia: kubki termiczne, butelki na wodę oraz butelki dla dzieci. 100% szczelność w połączeniu z bardzo nowoczesnym designem sprawia, że produkty tej marki z pewnością trafią w gusta osób, dla których sztuka użytkowa jest formą wyrażenia siebie.

Źródło: 38 Content Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764