logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Keter i Curver ogłaszają #Dzieńrelaksunatrawie

  PR 13.07.2018, przeczytano 942 razy
ilustracjastrzałka

Marki Keter i Curver, producenci mebli i akcesoriów ogrodowych, wprowadzają nowy dzień w kalendarzu świąt niestandardowych, #DzieńRelaksuNaTrawie. Jego celem jest przypomnienie ludziom, jak ważne jest celebrowanie wspólnych chwil w gronie rodziny i przyjaciół. W ramach akcji została przygotowana wysyłka kreatywna do mediów i influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-keter-i-curver-oglaszaja-dzienrelaksunatrawie,37231,artykul.html

Akcja organizowana jest po raz pierwszy. Ideą, która jej przyświeca, jest celebrowanie czasu spędzonego z przyjaciółmi, rodziną, czy naładowania własnych baterii. Nie jest ważne gdzie spędza się te chwile, ale ważne z kim i ważne, aby znaleźć na nie czas. Hasłem spinającym komunikację jest hasztag #DzieńRelaksuNaTrawie.

Organizatorzy celowo nie wprowadzili #DniaRelaksuNaTrawie z jedną, konkretną datą. Założeniem komunikacji jest przypomnienie i nagłośnienie, że odpoczynek jest tak samo ważny w życiu, jak praca, czy inne obowiązki i należy zachować równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym.

- Myśląc o akcji #DzieńRelaksuNaTrawie chcieliśmy podkreślić ideę work life balance. Znalezienie równowagi pomiędzy pracą, a czasem wolnym może dla niektórych stanowić w dzisiejszych czasach nie lada wyzwanie. Chcemy głośno mówić, że warto jest zaplanować czas na odpoczynek, nie traktować go po macoszemu. Nawet kilka dobrze spędzonych chwil pozwala uwolnić się od stresu i naładować baterie na kolejny dzień. Zależy nam, aby akcja nagłaśniana była w social mediach, na zasadzie „podaj dalej”. Wierzymy, że im więcej osób pokaże, że można znaleźć czas dla siebie i bliskich, tym bardziej zmotywuje innych do działania – mówi Adam Skalski, Marketing Manager Keter Polska.

W ramach akcji powstała „Instrukcja prawidłowego relaksowania się” oraz karty do gry „Zielony Piotruś”. W materiałach marketingowych znalazły się dedykowane ilustracje nawiązujące do relaksu.

ilustracjastrzałka

Akcja komunikowana jest w kanałach społecznościowych marek Keter i Curver na Facebooku i Instagramie. Za kreację i pomysł odpowiedzialna jest agencja Heima PR, która od 4 miesięcy prowadzi PR obydwu marek.

Częścią komunikacji jest wysyłka kreatywna do influencerów oraz mediów branżowych i lifestylowych. Przesyłka zawiera zestawy do relaksu: wygodną Pufę Knit z asortymentu producenta, poduchę, karty do gry i „Instrukcję prawidłowego relaksu”.

Źródło: Curver Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764