logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Keter i Curver z kampanią telewizyjną i działaniami PR

  PR 20.04.2018, przeczytano 409 razy
ilustracjastrzałka

Firma Curver Poland ruszyła z czteromiesięczną kampanią wizerunkowo – reklamową, której celem jest promocja mebli i akcesoriów ogrodowych marki Keter, Allibert, Curver oraz wzmocnienie pozycji marki na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-keter-i-curver-z-kampania-telewizyjna-i-dzialaniami-pr,36220,artykul.html

W kreacji kampanii wykorzystane zostało hasło „Stylowy ogród pełen możliwości”, które nawiązuje do stworzenia idealnego miejsca wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska w ogrodach, na tarasach i balkonach.

Hasło reklamowe stworzył zespół Curver Poland, kreacje graficzne kampanii przygotowała agencja reklamowa Flamink.

- Przygotowaną kampanią chcemy zwrócić uwagę klientów na ofertę naszej firmy, która obejmuje szerokie portfolio mebli, akcesoriów i domków ogrodowych. Oferowane przez nas produkty odpowiadają aktualnym trendom wzorniczym i cechują się najwyższą jakością wykonania. Jestem przekonany, że polskie rodziny zaufają naszym markom i dzięki nam będą cieszyć się wspólnym czasem spędzonym na powietrzu. – powiedział Adam Skalski, dyrektor ds. marketingu Curver Poland.

Kampania reklamowa zaplanowana została w kanałach tematycznych grupy TVN. Obejmuje dwie części: lokowanie produktu w programach tematycznych: Dzień Dobry TVN, Maja w Ogrodzie, Wymarzone Ogrody, Rośliny Karoliny oraz sponsoring programów w telewizjach: TVN, TVN Style, HGTV, Domo+, AXN, Comedy Central Family, Discovery Life, FOX, Kuchnia+, National Geographic People, Romance TV.

Kampania reklamowa wsparta jest działaniami PR - owymi, które prowadzone są przez agencję Heima PR. Agencja odpowiada za kontakt z mediami, działania w zakresie PR-u produktowego oraz współpracę z influencerami. Celem działań PR - owych jest podkreślenie wartości czasu spędzonego z rodziną i przyjaciółmi w ogrodzie na tarasie, czy balkonie.

Źródło: Curver Poland

www.curver.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mural i 2,5 tysiąca wystaw plakatowych na setną rocznicę Bitwy Warszawskiej
Gigantyczny mural w stylu komiksów Marvela i wystawa plakatowa „1920 Wojna Światów” – m.in. tak KGHM Polska Miedź włącza się w obchody setnej rocznicy Bitwy Warszawskiej.
Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764