logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki Keter i Curver z kampanią telewizyjną i działaniami PR

  PR 20.04.2018, przeczytano 366 razy
ilustracjastrzałka

Firma Curver Poland ruszyła z czteromiesięczną kampanią wizerunkowo – reklamową, której celem jest promocja mebli i akcesoriów ogrodowych marki Keter, Allibert, Curver oraz wzmocnienie pozycji marki na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-keter-i-curver-z-kampania-telewizyjna-i-dzialaniami-pr,36220,artykul.html

W kreacji kampanii wykorzystane zostało hasło „Stylowy ogród pełen możliwości”, które nawiązuje do stworzenia idealnego miejsca wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska w ogrodach, na tarasach i balkonach.

Hasło reklamowe stworzył zespół Curver Poland, kreacje graficzne kampanii przygotowała agencja reklamowa Flamink.

- Przygotowaną kampanią chcemy zwrócić uwagę klientów na ofertę naszej firmy, która obejmuje szerokie portfolio mebli, akcesoriów i domków ogrodowych. Oferowane przez nas produkty odpowiadają aktualnym trendom wzorniczym i cechują się najwyższą jakością wykonania. Jestem przekonany, że polskie rodziny zaufają naszym markom i dzięki nam będą cieszyć się wspólnym czasem spędzonym na powietrzu. – powiedział Adam Skalski, dyrektor ds. marketingu Curver Poland.

Kampania reklamowa zaplanowana została w kanałach tematycznych grupy TVN. Obejmuje dwie części: lokowanie produktu w programach tematycznych: Dzień Dobry TVN, Maja w Ogrodzie, Wymarzone Ogrody, Rośliny Karoliny oraz sponsoring programów w telewizjach: TVN, TVN Style, HGTV, Domo+, AXN, Comedy Central Family, Discovery Life, FOX, Kuchnia+, National Geographic People, Romance TV.

Kampania reklamowa wsparta jest działaniami PR - owymi, które prowadzone są przez agencję Heima PR. Agencja odpowiada za kontakt z mediami, działania w zakresie PR-u produktowego oraz współpracę z influencerami. Celem działań PR - owych jest podkreślenie wartości czasu spędzonego z rodziną i przyjaciółmi w ogrodzie na tarasie, czy balkonie.

Źródło: Curver Poland

www.curver.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#WspieramGastro to hasło, które powstało w obliczu pandemii i kryzysu w branży, który został spowodowany zamknięciem restauracji w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 13 marca, które nakazało zamknięcie m.in. wszystkich lokali gastronomicznych. Za inicjatywą stoi Tomasz Czudowski - właściciel restauracji Ale Wino, Forty i cukierni...
Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP
Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
OOH w nowej rzeczywistości
Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.
Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764