Firma Curver Poland ruszyła z czteromiesięczną kampanią wizerunkowo – reklamową, której celem jest promocja mebli i akcesoriów ogrodowych marki Keter, Allibert, Curver oraz wzmocnienie pozycji marki na rynku.
W kreacji kampanii wykorzystane zostało hasło „Stylowy ogród pełen możliwości”, które nawiązuje do stworzenia idealnego miejsca wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska w ogrodach, na tarasach i balkonach.
Hasło reklamowe stworzył zespół Curver Poland, kreacje graficzne kampanii przygotowała agencja reklamowa Flamink.
- Przygotowaną kampanią chcemy zwrócić uwagę klientów na ofertę naszej firmy, która obejmuje szerokie portfolio mebli, akcesoriów i domków ogrodowych. Oferowane przez nas produkty odpowiadają aktualnym trendom wzorniczym i cechują się najwyższą jakością wykonania. Jestem przekonany, że polskie rodziny zaufają naszym markom i dzięki nam będą cieszyć się wspólnym czasem spędzonym na powietrzu. – powiedział Adam Skalski, dyrektor ds. marketingu Curver Poland.
Kampania reklamowa zaplanowana została w kanałach tematycznych grupy TVN. Obejmuje dwie części: lokowanie produktu w programach tematycznych: Dzień Dobry TVN, Maja w Ogrodzie, Wymarzone Ogrody, Rośliny Karoliny oraz sponsoring programów w telewizjach: TVN, TVN Style, HGTV, Domo+, AXN, Comedy Central Family, Discovery Life, FOX, Kuchnia+, National Geographic People, Romance TV.
Kampania reklamowa wsparta jest działaniami PR - owymi, które prowadzone są przez agencję Heima PR. Agencja odpowiada za kontakt z mediami, działania w zakresie PR-u produktowego oraz współpracę z influencerami. Celem działań PR - owych jest podkreślenie wartości czasu spędzonego z rodziną i przyjaciółmi w ogrodzie na tarasie, czy balkonie.
Źródło: Curver Poland