logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Markowy 12. Bella Skyway Festival w Toruniu

  PR 23.08.2021, przeczytano 1741 razy
ilustracjastrzałka

Bella Skyway Festival kreuje kulturalną markę miasta Torunia i wzbogaca jego ofertę turystyczną. Międzynarodowe korporacje i lokalny biznes od kilku lat współtworzą wyjątkowy festiwal światła, wpisując się w dobre praktyki efektywnej współpracy między sektorem publicznym, biznesem oraz przedstawicielami kultury i sztuki. Festiwal zapewnia biznesowym partnerom niestandardowe formy promocji marki np. logo sponsora staje się elementem mappingu 3D wyświetlanego na zabytkowych fasadach!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/markowy-12.-bella-skyway-festival-w-toruniu,392728,artykul.html

12. Bella Skyway Festival Toruń Województwo Kujawsko-Pomorskie nie mógłby się odbywać nigdzie indziej jak w Toruniu — mieście, które jest jednym z najpopularniejszych centrów turystycznych i kulturowych. Festiwal wpisuje się w niezwykły charakter miasta, współtworząc tym samym turystyczną markę Miasta Toruń na najwyższym, światowym poziomie.

Sponsorem tytularnym festiwalu są Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna i marka Bella. Grupa TZMO SA to wiodący europejski producent i dostawca produktów medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych na rynek światowy. Firma dysponuje wieloletnim doświadczeniem oraz nowoczesnymi technologiami produkcji, dzięki czemu dostarcza produkty najwyższej jakości.

Partnerem głównym 12. Bella Skyway Festival Toruń Województwo Kujawsko-Pomorskie jest Województwo Kujawsko-Pomorskie, które już od wielu lat nieodłącznie związane jest z festiwalem. Podobnie jak w latach poprzednich, Kujawsko-Pomorskie wspiera nas w ramach dofinansowania z Unii Europejskiej.

W tym roku wyjątkowym partnerem festiwalu jest również Disney, obchodzący Wielkie Święto Księżniczek. W ramach obchodów wydarzenia, specjalnie dla Bella Skyway Festival, powstał niezwykły mapping stworzony przez portugalskich artystów z grupy Ocubo – jednych z najlepszych na świecie specjalistów od projekcji 3D, którego mecenasem jest Grupa TZMO SA.

ilustracjastrzałka

Mapping „Inside Energy” został stworzony przez grupę 12 studentek i studentów 4. roku kierunku Sztuka Mediów i Edukacja Wizualna z Katedry Intermediów Wydziału Sztuk Pięknych UMK. Ta instalacja wsparta został przez PGE Toruń należące do grupy PGE Energia Ciepła – dostawcy ciepła dla Miasta Torunia.

W tym roku w gronie sponsorów znalazła się również firma Podnośniki.pl, która pomogła przy realizacji jednej z instalacji na Zamku Krzyżackim, zatytułowanej „Duch Miasta”. Elementy instalacji stanowią klimatyczne staromiejskie kamienice o różnych specyficznych kształtach. Na podświetlanej fasadzie każdej z nich przedstawiona została komiksowa grafika wykonana przez toruńskiego rysownika Marcina Treichela.

Bella Skyway Festival ponownie wspiera także dystrybutor marki Mionetto. To właśnie te starania wsparły projekcję „Bee Roles”, nawiązującą do codziennego życia pszczół i ich roli w życiu człowieka. Artyści chcą podkreślić w swoim projekcie jak wiele te owady robią dla świata i jak ograniczamy ich wolność poprzez nasze działania.

ilustracjastrzałka

W tym roku ważnym tematem festiwalu jest również ekologia. Partnerem i mecenasem strefy ekologicznej jest Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych, dzięki której można podziwiać magiczne iluminacje w Dolinie Marzeń oraz poznawać tajemnice polskich lasów podczas niesamowitego pokazu zdjęć.

Kolejną firmą, która pojawiła się w gronie sponsorów jest TAURUS Ochrona, zapewniająca najwyższej klasy usługi ochroniarskie. W tym roku zaoferowali swoją pomoc przy realizacji instalacji „Żywioły”, znajdującej się w Strefie 2 festiwalu.

Po raz pierwszy Bella Skyway Festival wspiera również sieć gabinetów medycznych Medicover, która w tym roku otwiera w Toruniu nowe gabinety stomatologiczne. Medicover Stomatologia wspiera instalację na Fontannie Cosmopolis, „Harmonia Przeciwieństw”.

ilustracjastrzałka

Praktyczne samochody, dostosowane do najtrudniejszych warunków widzowie mogą oglądać dzięki wsparciu Toyota Bednarscy, którzy ponownie zostali partnerami motoryzacyjnymi festiwalu. Dzięki nim na Zamku Krzyżackim możliwe jest oglądanie iluminacji z udziałem imponujących samochodów.

ilustracjastrzałka

W gronie partnerów festiwalowych znalazła się również sieć klubów sportowych CityFit. Toruńska lokalizacja sieci zapewnia gościom festiwalu dostęp do świetnej jakości sprzętu przez całą dobę.

Montaż festiwalowych instalacji i mappingów nie jest łatwym zadaniem – wymaga precyzji, specjalistycznego sprzętu oraz niezawodności. W tym roku pomoc w utrzymaniu tych standardów na wysokim poziomie zapewniają nam partnerzy logistyczni: EMTOR, KRANE-POL, eM-Tech oraz RAMIRENT.

ilustracjastrzałka

Wszystkie te firmy i wiele innych pomagają nam tworzyć 12. Bella Skyway Festival Toruń Województwo Kujawsko-Pomorskie. To dzięki ich zaangażowaniu toruński festiwal światła może po raz kolejny błyszczeć i rozświetlać gotyckie mury miasta.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764