logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Markowy 13. Bella Skyway Festival w Toruniu

  PR 29.08.2022, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Bella Skyway Festival kreuje kulturalną markę miasta Torunia i wzbogaca jego ofertę turystyczną. Międzynarodowe korporacje i lokalny biznes od kilku lat współtworzą wyjątkowy festiwal światła, wpisując się w dobre praktyki efektywnej współpracy między sektorem publicznym, biznesem oraz przedstawicielami kultury i sztuki. Festiwal zapewnia biznesowym partnerom niestandardowe formy promocji marki np. logo sponsora staje się elementem mappingu 3D wyświetlanego na zabytkowych fasadach!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/markowy-13.-bella-skyway-festival-w-toruniu,397031,artykul.html

13. Bella Skyway Festival. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie nie mógłby się odbywać nigdzie indziej jak w Toruniu — mieście, które jest jednym z najpopularniejszych centrów turystycznych i kulturowych. Festiwal wpisuje się w niezwykły charakter miasta, współtworząc tym samym turystyczną markę Miasta Toruń na najwyższym, światowym poziomie.

Sponsorem tytularnym festiwalu są Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna i marka Bella. Grupa TZMO to wiodący europejski producent i dostawca produktów medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych na rynek światowy. Firma dysponuje wieloletnim doświadczeniem oraz nowoczesnymi technologiami produkcji, dzięki czemu dostarcza produkty najwyższej jakości.

W tym roku wyjątkowymi gośćmi festiwalu są przesympatyczni przyjaciele – Anooki. Mecenasem instalacji znajdujących się w Strefie 2. oraz mappingu 3D na budynku Collegium Maximus, których są bohaterami, jest Grupa TZMO.

Partnerem głównym 13. Bella Skyway Festival. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie jest Województwo Kujawsko-Pomorskie, które już od wielu lat nieodłącznie związane jest z festiwalem. Podobnie jak w latach poprzednich, Kujawsko-Pomorskie wspiera nas w ramach dofinansowania z Unii Europejskiej.

Inną instalacją, dostępną dla uczestników festiwalu jest mapping 3D pt. „Przeżyj To”, oparty na doświadczeniach ratownika medycznego. Ta instalacja wsparta została przez APTEO i Synoptis Pharma – jednego z wiodących producentów wyrobów medycznych w Polsce.

W strefie znajdującej się w Parku Etnograficznym goście 13. Bella Skyway Festival. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie mogą przekonać się, jak rozwój technologiczny może wpływać na odbiór muzyki. Sponsorem instalacji grupy Retrospective jest PGE Toruń S.A., należące do grupy PGE Energia Ciepła – dostawcy ciepła dla Miasta Torunia.

Świat przyrody i technologia wcale nie leżą tak daleko od siebie jak sądzimy. Podczas projekcji mappingu „Małe i duże formy” zwiedzający mogą zobaczyć, jak te pozornie odległe formy doskonale się dopełniają. Mecenasem tej instalacji, znajdującej się w Strefie 3. Festiwalu jest Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych.

Praktyczne samochody, dostosowane do najtrudniejszych warunków widzowie mogą oglądać dzięki wsparciu Toyota Bednarscy, którzy ponownie zostali partnerami motoryzacyjnymi festiwalu. Dzięki nim przed Teatrem im. Wilama Horzycy w Toruniu  możliwe jest oglądanie iluminacji z udziałem  imponujących samochodów.

13. Bella Skyway Festival. Toruń. Kujawsko Pomorskie to nie tylko piękne, świetlne instalacje ale ogrom pracy, włożony w organizację oraz zaplanowanie wydarzenia o międzynarodowym charakterze. Aby instytucja funkcjonowała bezbłędnie w tym zintensyfikowanym czasie, potrzebna jest pomoc partnerów technologicznych, którymi są firma Enova365, zapewniająca niezawodne oprogramowanie potrzebne do rozliczenia projektów oraz InfoComp – firma odpowiedzialna za wsparcie informatyczne.

Montaż festiwalowych instalacji i mappingów nie jest łatwym zadaniem – wymaga precyzji, specjalistycznego sprzętu oraz niezawodności. W tym roku pomoc w utrzymaniu tych standardów na wysokim poziomie zapewniają nam partnerzy logistyczni: PODNOŚNIKI.PL, EMTOR, KRANE-POL, eM-Tech oraz RAMIRENT.

Wszystkie te firmy i wiele innych pomagają nam tworzyć 13. Bella Skyway Festival Toruń Województwo Kujawsko-Pomorskie. To dzięki ich zaangażowaniu toruński festiwal światła może po raz kolejny błyszczeć i rozświetlać gotyckie mury miasta.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

Dodatkowe informacje:

Patronami medialnymi 13. Bella Skyway Festival. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie są National Geographic, Onet oraz Polskie Radio PiK.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764