logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Markowy 13. Bella Skyway Festival w Toruniu

  PR 29.08.2022, przeczytano 753 razy
ilustracjastrzałka

Bella Skyway Festival kreuje kulturalną markę miasta Torunia i wzbogaca jego ofertę turystyczną. Międzynarodowe korporacje i lokalny biznes od kilku lat współtworzą wyjątkowy festiwal światła, wpisując się w dobre praktyki efektywnej współpracy między sektorem publicznym, biznesem oraz przedstawicielami kultury i sztuki. Festiwal zapewnia biznesowym partnerom niestandardowe formy promocji marki np. logo sponsora staje się elementem mappingu 3D wyświetlanego na zabytkowych fasadach!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/markowy-13.-bella-skyway-festival-w-toruniu,397031,artykul.html

13. Bella Skyway Festival. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie nie mógłby się odbywać nigdzie indziej jak w Toruniu — mieście, które jest jednym z najpopularniejszych centrów turystycznych i kulturowych. Festiwal wpisuje się w niezwykły charakter miasta, współtworząc tym samym turystyczną markę Miasta Toruń na najwyższym, światowym poziomie.

Sponsorem tytularnym festiwalu są Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna i marka Bella. Grupa TZMO to wiodący europejski producent i dostawca produktów medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych na rynek światowy. Firma dysponuje wieloletnim doświadczeniem oraz nowoczesnymi technologiami produkcji, dzięki czemu dostarcza produkty najwyższej jakości.

W tym roku wyjątkowymi gośćmi festiwalu są przesympatyczni przyjaciele – Anooki. Mecenasem instalacji znajdujących się w Strefie 2. oraz mappingu 3D na budynku Collegium Maximus, których są bohaterami, jest Grupa TZMO.

Partnerem głównym 13. Bella Skyway Festival. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie jest Województwo Kujawsko-Pomorskie, które już od wielu lat nieodłącznie związane jest z festiwalem. Podobnie jak w latach poprzednich, Kujawsko-Pomorskie wspiera nas w ramach dofinansowania z Unii Europejskiej.

Inną instalacją, dostępną dla uczestników festiwalu jest mapping 3D pt. „Przeżyj To”, oparty na doświadczeniach ratownika medycznego. Ta instalacja wsparta została przez APTEO i Synoptis Pharma – jednego z wiodących producentów wyrobów medycznych w Polsce.

W strefie znajdującej się w Parku Etnograficznym goście 13. Bella Skyway Festival. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie mogą przekonać się, jak rozwój technologiczny może wpływać na odbiór muzyki. Sponsorem instalacji grupy Retrospective jest PGE Toruń S.A., należące do grupy PGE Energia Ciepła – dostawcy ciepła dla Miasta Torunia.

Świat przyrody i technologia wcale nie leżą tak daleko od siebie jak sądzimy. Podczas projekcji mappingu „Małe i duże formy” zwiedzający mogą zobaczyć, jak te pozornie odległe formy doskonale się dopełniają. Mecenasem tej instalacji, znajdującej się w Strefie 3. Festiwalu jest Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych.

Praktyczne samochody, dostosowane do najtrudniejszych warunków widzowie mogą oglądać dzięki wsparciu Toyota Bednarscy, którzy ponownie zostali partnerami motoryzacyjnymi festiwalu. Dzięki nim przed Teatrem im. Wilama Horzycy w Toruniu  możliwe jest oglądanie iluminacji z udziałem  imponujących samochodów.

13. Bella Skyway Festival. Toruń. Kujawsko Pomorskie to nie tylko piękne, świetlne instalacje ale ogrom pracy, włożony w organizację oraz zaplanowanie wydarzenia o międzynarodowym charakterze. Aby instytucja funkcjonowała bezbłędnie w tym zintensyfikowanym czasie, potrzebna jest pomoc partnerów technologicznych, którymi są firma Enova365, zapewniająca niezawodne oprogramowanie potrzebne do rozliczenia projektów oraz InfoComp – firma odpowiedzialna za wsparcie informatyczne.

Montaż festiwalowych instalacji i mappingów nie jest łatwym zadaniem – wymaga precyzji, specjalistycznego sprzętu oraz niezawodności. W tym roku pomoc w utrzymaniu tych standardów na wysokim poziomie zapewniają nam partnerzy logistyczni: PODNOŚNIKI.PL, EMTOR, KRANE-POL, eM-Tech oraz RAMIRENT.

Wszystkie te firmy i wiele innych pomagają nam tworzyć 13. Bella Skyway Festival Toruń Województwo Kujawsko-Pomorskie. To dzięki ich zaangażowaniu toruński festiwal światła może po raz kolejny błyszczeć i rozświetlać gotyckie mury miasta.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

Dodatkowe informacje:

Patronami medialnymi 13. Bella Skyway Festival. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie są National Geographic, Onet oraz Polskie Radio PiK.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764