logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Markowy Bella Skyway Festival w Toruniu

  PR 31.08.2015, przeczytano 628 razy
ilustracjastrzałka

Setki tysięcy widzów, publikacje w polskich i zagranicznych mediach, prestiżowe nagrody — Bella Skyway Festival, jeden z najbardziej magicznych festiwali światła, to „markowe” wydarzenie kulturalne, które przyciąga inne znane marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/markowy-bella-skyway-festival-w-toruniu,25831,artykul.html

Odbywający się nieprzerwanie od 2009 roku festiwal to unikalne wydarzenie o międzynarodowym charakterze, podkreślające dwa niezaprzeczalne atrybuty Torunia: gotyckie dziedzictwo i silne związki z nauką. Bella Skyway Festival kreuje kulturalną markę miasta i wzbogaca jego ofertę turystyczną.

Międzynarodowe korporacje i lokalny biznes od kilku lat współtworzą wyjątkowy festiwal światła, wpisując się w dobre praktyki efektywnej współpracy między sektorem publicznym, biznesem i przedstawicielami kultury i sztuki. Festiwal zapewnia biznesowym partnerom niestandardowe formy promocji marki — logo sponsora staje się elementem mappingu 3D wyświetlanego na zabytkowych fasadach.

Sponsorem tytularnym festiwalu są Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna i marka Bella. TZMO SA to wiodący europejski producent i dostawca produktów medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych na rynek światowy. Podczas tegorocznej edycji festiwalu logo TZMO SA i marki Bella zobaczyć można tuż po mappingu „Stratum” prezentowanym na fasadzie Collegium Maximum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.

Już po raz kolejny Bella Skyway Festival wspiera Bank Millennium, który jest sponsorem instalacji „Chmura” na dziedzińcu Ratusza Staromiejskiego, przygotowanej przez kanadyjskie duo artystyczne Caitlind r.c. Brown i Wayne Garrett.

Cieszymy się z tej współpracy, podobnie jak ze współpracy z firmą EDF, która w tym roku jest sponsorem instalacji „Chmury, Nocni obserwatorzy” usytuowanej w bajkowym ogrodzie Teatru „Baj Pomorski¨ — mówi Przemysław Draheim, rzecznik prasowy Bella Skyway Festival.

Podobnie jak przed rokiem festiwal wspierają Województwo Kujawsko-Pomorskie i Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Województwo zaprasza do zadumy nad sztuką światła pod „Bukietami Abażurów” na ulicy Szerokiej. Z kolei Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zachęca do odwiedzenia „Water Concept Opera” na Błoniach Nadwiślańskich, przy przystani AZS, czyli najbardziej zaawansowanej technologicznie instalacji w historii Bella Skyway Festival!

W tym roku do prestiżowego grona sponsorów Bella Skyway Festival dołączyła firma INSTAL-PROJEKT w ramach wystawy „CIEPŁO i SZTUKA” prezentuje nowe grzejniki INVENTIO, na których uwieczniono fragmenty obrazów Józefa Stolorza pochodzące z różnych okresów jego twórczości. Firma INSTAL-PROJEKT jest również sponsorem interaktywnej projekcji „Light Paintings” na fasadzie Teatru Wilama Horzycy autorstwa grupy Ocubo, jednego z najpopularniejszych zespołów od widomappingu. W projekcji wykorzystano fragmenty nadruków na grzejnikach INSTAL-PROJEKT. Do grona sponsorów fesitwalu dołączyły także firmy Nord Partner i Warta, sponsorujące tańczący Pałac Dąmbskich z projekcją „Conscientia”.

Z kolei, dzięki Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy na Placu Rapackiego, w okolicy pomnika Marszałka Józefa Piłsudskiego, można oglądać pokaz grupy MultiVisual.

Wreszcie, podczas wydarzenia wykorzystywane są indywidualne zabawy ze światłem i próbami jego sfotografowania — goście festiwalu, wykorzystując produkty Apple dostarczone przez Salon iDream Toruń Apple Premium Reseller (ul. Żółkiewskiego 15, Atrium Copernicus) uczestniczą w realizowanych podczas festiwalu warsztatach „Świetlna fo(r)tografia” na ruinach Zamku Krzyżackiego — dodaje Przemysław Draheim.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

www.tak.torun.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764