logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Markowy Bella Skyway Festival w Toruniu

  PR 31.08.2015, przeczytano 632 razy
ilustracjastrzałka

Setki tysięcy widzów, publikacje w polskich i zagranicznych mediach, prestiżowe nagrody — Bella Skyway Festival, jeden z najbardziej magicznych festiwali światła, to „markowe” wydarzenie kulturalne, które przyciąga inne znane marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/markowy-bella-skyway-festival-w-toruniu,25831,artykul.html

Odbywający się nieprzerwanie od 2009 roku festiwal to unikalne wydarzenie o międzynarodowym charakterze, podkreślające dwa niezaprzeczalne atrybuty Torunia: gotyckie dziedzictwo i silne związki z nauką. Bella Skyway Festival kreuje kulturalną markę miasta i wzbogaca jego ofertę turystyczną.

Międzynarodowe korporacje i lokalny biznes od kilku lat współtworzą wyjątkowy festiwal światła, wpisując się w dobre praktyki efektywnej współpracy między sektorem publicznym, biznesem i przedstawicielami kultury i sztuki. Festiwal zapewnia biznesowym partnerom niestandardowe formy promocji marki — logo sponsora staje się elementem mappingu 3D wyświetlanego na zabytkowych fasadach.

Sponsorem tytularnym festiwalu są Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna i marka Bella. TZMO SA to wiodący europejski producent i dostawca produktów medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych na rynek światowy. Podczas tegorocznej edycji festiwalu logo TZMO SA i marki Bella zobaczyć można tuż po mappingu „Stratum” prezentowanym na fasadzie Collegium Maximum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.

Już po raz kolejny Bella Skyway Festival wspiera Bank Millennium, który jest sponsorem instalacji „Chmura” na dziedzińcu Ratusza Staromiejskiego, przygotowanej przez kanadyjskie duo artystyczne Caitlind r.c. Brown i Wayne Garrett.

Cieszymy się z tej współpracy, podobnie jak ze współpracy z firmą EDF, która w tym roku jest sponsorem instalacji „Chmury, Nocni obserwatorzy” usytuowanej w bajkowym ogrodzie Teatru „Baj Pomorski¨ — mówi Przemysław Draheim, rzecznik prasowy Bella Skyway Festival.

Podobnie jak przed rokiem festiwal wspierają Województwo Kujawsko-Pomorskie i Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Województwo zaprasza do zadumy nad sztuką światła pod „Bukietami Abażurów” na ulicy Szerokiej. Z kolei Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zachęca do odwiedzenia „Water Concept Opera” na Błoniach Nadwiślańskich, przy przystani AZS, czyli najbardziej zaawansowanej technologicznie instalacji w historii Bella Skyway Festival!

W tym roku do prestiżowego grona sponsorów Bella Skyway Festival dołączyła firma INSTAL-PROJEKT w ramach wystawy „CIEPŁO i SZTUKA” prezentuje nowe grzejniki INVENTIO, na których uwieczniono fragmenty obrazów Józefa Stolorza pochodzące z różnych okresów jego twórczości. Firma INSTAL-PROJEKT jest również sponsorem interaktywnej projekcji „Light Paintings” na fasadzie Teatru Wilama Horzycy autorstwa grupy Ocubo, jednego z najpopularniejszych zespołów od widomappingu. W projekcji wykorzystano fragmenty nadruków na grzejnikach INSTAL-PROJEKT. Do grona sponsorów fesitwalu dołączyły także firmy Nord Partner i Warta, sponsorujące tańczący Pałac Dąmbskich z projekcją „Conscientia”.

Z kolei, dzięki Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy na Placu Rapackiego, w okolicy pomnika Marszałka Józefa Piłsudskiego, można oglądać pokaz grupy MultiVisual.

Wreszcie, podczas wydarzenia wykorzystywane są indywidualne zabawy ze światłem i próbami jego sfotografowania — goście festiwalu, wykorzystując produkty Apple dostarczone przez Salon iDream Toruń Apple Premium Reseller (ul. Żółkiewskiego 15, Atrium Copernicus) uczestniczą w realizowanych podczas festiwalu warsztatach „Świetlna fo(r)tografia” na ruinach Zamku Krzyżackiego — dodaje Przemysław Draheim.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

www.tak.torun.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764