logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marlena Wilińska-Ciechońska w Publicis Consultants

  PR 13.04.2021, przeczytano 588 razy
ilustracja

Do zespołu agencji Publicis Consultants dołączyła Marlena Wilińska-Ciechońska, która objęła stanowisko senior account managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marlena-wilinska-ciechonska-w-publicis-consultants,391014,artykul.html

Marlena Wilińska-Ciechońska jest związana z branżą PR od ponad 8 lat, specjalizuje się w komunikacji produktowej oraz działaniach wizerunkowych. Przed dołączeniem do Publicis Consultants Marlena Wilińska-Ciechońska pracowała w agencjach Magnifico Marketing & PR Consultants oraz FIRST Public Relations, gdzie realizowała projekty dla klientów z branży technologicznej, lifestyle, mediów oraz IT. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Wilińska-Ciechońska będzie odpowiedzialna za prowadzenie kluczowych klientów i rozwój portfolio agencji w zakresie praktyki consumer PR. Raportować będzie bezpośrednio do Darii Tworek, Head of Publicis Consultants.

Źródło: Publicis Consultants

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764