logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marquard Media Polska stawia na digital i wycofuje się z rynku prasy

  PR 14.11.2019, przeczytano 276 razy

Bijan Khezri, CEO oraz współwłaściciel Marquard Media Group: od ponad dwóch lat Marquard Media Group prowadzi daleko idącą transformację swoich spółek w Europie, intensywnie inwestując w usługi cyfrowe w obszarze gamingu, IT oraz shoppingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marquard-media-polska-stawia-na-digital-i-wycofuje-sie-z-rynku-prasy,384715,artykul.html

Marquard Media Polska jest ostatnim podmiotem z całej grupy, w którym segment prasy pochłania tak duże zasoby, mimo że w przeszłości przeprowadziliśmy szereg działań restrukturyzacyjnych, mających na celu jego uzdrowienie. Niewielka skala działalności, bardzo konkurencyjny rynek, duża zależność od tytułów wydawanych na licencji i niedoskonały model biznesowy w tym obszarze zmusiły nas do zerwania z tą tradycyjną częścią biznesu. To jednak pozwoli Marquard Media Polska w pełni wykorzystać potencjał cyfrowej transformacji prowadzonej w ramach grupy i dalszy rozwój. W następstwie uruchomienia Act-2-Access, SCILL i ShoppieGo w tym roku, w coraz większym stopniu stajemy się dostawcą rozwiązań w modelu B-B-C i partnerem dla innych firm z obszaru mediów cyfrowych. Wierzymy w polski rynek i jesteśmy przekonani, że rezygnacja z wydawania prasy pozwoli na pełne wykorzystanie zasobów, by rozwijać się obszarze cyfrowym na miarę naszego potencjału.

Źródło: Marquard Media Group

www.marquard-media.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pandemiczne trendy w konsumpcji podcastów
Podcasty to biznes niezwykle obiecujący, ale i bardzo jeszcze młody, a więc również dynamicznie się zmieniający. Tym bardziej więc należy docenić insighty „zza Wielkiej Wody”. Podcasty bowiem rosną w siłę, a co więcej, ich konsumpcja zyskuje na jakości. Zamiast medium tła podczas dojazdów do pracy to coraz częściej sposób na spędzanie czasu z...
Robert Burneika w Fantasyexpo
Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program - Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za...
Empik Premium o 50% taniej na rok i miesięczny dostęp do HBO GO

Wraz z początkiem pandemii Empik udostępnił wszystkim dostęp do swojej flagowej usługi całkowicie za darmo. To wsparcie stanowiło zachętę do pozostania w domach,  korzystania z darmowej dostawy zamówień i jakościowego spędzania czasu wolnego. Widząc, że Polacy chętnie korzystają z tego rozwiązania, akcję dwukrotnie przedłużano, a teraz Empik Premium wraz z...
Streetcom kupuje Hash.fm
Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.
WP Pilot z aplikacją na Samsung Smart TV
WP Pilot udostępnił właśnie nową aplikację dla użytkowników Samsung Smart TV. Pozwala na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo. Wystarczy do tego połączenie z internetem i pakiet telewizyjny WP Pilot.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764