logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marquard Media Polska stawia na digital i wycofuje się z rynku prasy

  PR 14.11.2019, przeczytano 380 razy

Bijan Khezri, CEO oraz współwłaściciel Marquard Media Group: od ponad dwóch lat Marquard Media Group prowadzi daleko idącą transformację swoich spółek w Europie, intensywnie inwestując w usługi cyfrowe w obszarze gamingu, IT oraz shoppingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marquard-media-polska-stawia-na-digital-i-wycofuje-sie-z-rynku-prasy,384715,artykul.html

Marquard Media Polska jest ostatnim podmiotem z całej grupy, w którym segment prasy pochłania tak duże zasoby, mimo że w przeszłości przeprowadziliśmy szereg działań restrukturyzacyjnych, mających na celu jego uzdrowienie. Niewielka skala działalności, bardzo konkurencyjny rynek, duża zależność od tytułów wydawanych na licencji i niedoskonały model biznesowy w tym obszarze zmusiły nas do zerwania z tą tradycyjną częścią biznesu. To jednak pozwoli Marquard Media Polska w pełni wykorzystać potencjał cyfrowej transformacji prowadzonej w ramach grupy i dalszy rozwój. W następstwie uruchomienia Act-2-Access, SCILL i ShoppieGo w tym roku, w coraz większym stopniu stajemy się dostawcą rozwiązań w modelu B-B-C i partnerem dla innych firm z obszaru mediów cyfrowych. Wierzymy w polski rynek i jesteśmy przekonani, że rezygnacja z wydawania prasy pozwoli na pełne wykorzystanie zasobów, by rozwijać się obszarze cyfrowym na miarę naszego potencjału.

Źródło: Marquard Media Group

www.marquard-media.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydawcy oszczędzają dzięki alternatywnej ofercie na wysyłkę prenumeraty
Choć co jakiś czas wieszczy się koniec prasy drukowanej, ta uparcie nie odchodzi do lamusa. Gazety i czasopisma wciąż znajdują swoich odbiorców. Ciągle jest wiele osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez wizyty w kiosku. Dla wydawców, nie mniej istotna od sprzedaży detalicznej jest ta za pośrednictwem prenumeraty. W przypadku niektórych...
Dariusz Facoń nowym szefem newsroomu Gazeta.pl
1 lipca 2021 r. Dariusz Facoń obejmie stanowisko szefa newsroomu Gazeta.pl. Do tej pory pracował jako wydawca serwisu Wiadomości, koordynował też działania korespondentów politycznych i redagował treści do serwisów newsowych. Facoń związany jest z portalem Gazeta.pl od 4 lat. W roli szefa newsroomu zastąpi Milenę Bryłę, która odchodzi z Agory.
Studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów - marketing, komunikacja, zarządzanie to wspólny projekt Dziennika Gazety Prawnej oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Są unikatową propozycją na polskim rynku, oferują praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz efektywnego zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną...
Kolejny kwartał Gremi Media ze wzrostem rentowności
Wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” kończy pierwsze trzy miesiące 2021 r., z EBITDA skorygowaną na poziomie nieznacznie wyższym od notowanego w pierwszym kwartale 2020 roku. Niekorzystne warunki gospodarcze nie przeszkodziły Gremi Media w kolejnym poprawieniu wskaźników rentowności, pomimo spadku przychodów ze sprzedaży związanego z pandemią...
TikTok jako platforma globalna daje swojej społeczności możliwość odkrywania kultury w każdym zakątku na ziemi – od sztuki i muzyki po taniec i teatr. Treści związane z kulturą są niezwykle popularne na TikToku. Najczęściej używane hashtagi takie jak #FineArt, #ArtHistory i #ArtOnTikTok zgromadziły do tej pory ponad 2 miliardy wyświetleń na całym świecie, odnotowując...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764