logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marquard Media wprowadza działającą w czasie rzeczywistym platformę zakupową B-B-C

  PR 13.11.2019, przeczytano 376 razy

Nowy pomysł na zakupy oparty o technologię rzeczywistości rozszerzonej (AR), elementy społecznościowe, spersonalizowane treści oraz geolokalizację. Partnerzy aplikacji mają możliwość zredefiniowania zaangażowania użytkowników dzięki analizie danych. Platforma jest otwarta dla innych firm medialnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marquard-media-wprowadza-dzialajaca-w-czasie-rzeczywistym-platforme-zakupowa-b-b-c,384694,artykul.html

ShoppieGo jest platformą zakupową działającą na bazie aplikacji mobilnej, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość i zapewniającą użytkownikom dostęp do spersonalizowanych ofert. Podobnie jak Pokemon Go, wyświetla oferty w realnym otoczeniu, zmieniając „polowanie na okazje” na „rozszerzoną zabawę w zakupy”. Ta oparta o dane platforma ma charakter otwarty, a inne firmy mediowe mogą dołączyć do niej jako partnerzy. Na polskim rynku użytkownicy mogą już korzystać z ofert marek takich jak Nikon, Nespresso, Briju czy Wella.

 

Andrea Čordaš, dyrektor ds. innowacji i członek zarządu Marquard Media Group: - Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę innowację na polski rynek. Dzięki ShoppieGo firmy z branży handlu detalicznego oraz e-commerce mogą angażować marki i treści do lepszego wspierania swoich ofert. Dodatkowo ShoppieGo pozwala im na dostęp do danych behawioralnych, co jest istotne dla budowania zadowolenia klientów, aktywacji marki, rozwoju biznesu i – ogólnie – bycia ważnym dla odbiorców.

Maciej Zoll, Brand Partnership Manager w Marquard Media Polska: - ShoppieGo angażuje kupujących oraz detalistów w czasie rzeczywistym, interaktywnie, zapewniając bezpośrednią informacją zwrotną. Nie tylko zamieniliśmy tradycyjny kupon w narzędzie do pozyskiwania danych, naszą ambicją jest też przekształcenie każdego małego sklepu w element gospodarki cyfrowej. Mamy długą historię jako wydawca magazynów klasy premium,  a teraz  przekładamy ją na nową rzeczywistość, w której partnerzy mogą łączyć się bezpośrednio z platformą i użytkownikami końcowymi.

Źródło: Marquard Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764