logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marquard Media wprowadza działającą w czasie rzeczywistym platformę zakupową B-B-C

  PR 13.11.2019, przeczytano 377 razy

Nowy pomysł na zakupy oparty o technologię rzeczywistości rozszerzonej (AR), elementy społecznościowe, spersonalizowane treści oraz geolokalizację. Partnerzy aplikacji mają możliwość zredefiniowania zaangażowania użytkowników dzięki analizie danych. Platforma jest otwarta dla innych firm medialnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marquard-media-wprowadza-dzialajaca-w-czasie-rzeczywistym-platforme-zakupowa-b-b-c,384694,artykul.html

ShoppieGo jest platformą zakupową działającą na bazie aplikacji mobilnej, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość i zapewniającą użytkownikom dostęp do spersonalizowanych ofert. Podobnie jak Pokemon Go, wyświetla oferty w realnym otoczeniu, zmieniając „polowanie na okazje” na „rozszerzoną zabawę w zakupy”. Ta oparta o dane platforma ma charakter otwarty, a inne firmy mediowe mogą dołączyć do niej jako partnerzy. Na polskim rynku użytkownicy mogą już korzystać z ofert marek takich jak Nikon, Nespresso, Briju czy Wella.

 

Andrea Čordaš, dyrektor ds. innowacji i członek zarządu Marquard Media Group: - Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę innowację na polski rynek. Dzięki ShoppieGo firmy z branży handlu detalicznego oraz e-commerce mogą angażować marki i treści do lepszego wspierania swoich ofert. Dodatkowo ShoppieGo pozwala im na dostęp do danych behawioralnych, co jest istotne dla budowania zadowolenia klientów, aktywacji marki, rozwoju biznesu i – ogólnie – bycia ważnym dla odbiorców.

Maciej Zoll, Brand Partnership Manager w Marquard Media Polska: - ShoppieGo angażuje kupujących oraz detalistów w czasie rzeczywistym, interaktywnie, zapewniając bezpośrednią informacją zwrotną. Nie tylko zamieniliśmy tradycyjny kupon w narzędzie do pozyskiwania danych, naszą ambicją jest też przekształcenie każdego małego sklepu w element gospodarki cyfrowej. Mamy długą historię jako wydawca magazynów klasy premium,  a teraz  przekładamy ją na nową rzeczywistość, w której partnerzy mogą łączyć się bezpośrednio z platformą i użytkownikami końcowymi.

Źródło: Marquard Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764