logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marsjanki wspierają odporność w nowej kampanii TV

  PR 02.10.2012, przeczytano 2531 razy

Pierwszego października startuje nowa kampania telewizyjna suplementu diety Marsjanki. Jesienią dzieci, by nie dać się przeziębieniu, potrzebują szczególnego wsparcia. Tak więc hasło rozpoczynające spot - „aby naprawdę skutecznie wspierać naturalną odporność Twojego dziecka” – nabiera podwójnego znaczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marsjanki-wspieraja-odpornosc-w-nowej-kampanii-tv,16789,artykul.html

Hasło towarzyszące najnowszej kampanii Marsjanek wskazuje na pozytywne i potwierdzone wynikami badań działanie zestawu multiwitamin i składników mineralnych. Kreacja dotyczy preparatu wzmacniającego odporność Marsjanki z kompleksem Imunactiv, który swoim składem ma zapewnić wzmocnienie odporności dzieciom w wieku od lat siedmiu. Dlatego też scenariusz reklamy nawiązuje do rozpoczętej niedawno nauki w szkole i zbliżającej się jesiennej aury.

30-sekundowy spot telewizyjny, utrzymany w radosnej i kolorowej konwencji, przedstawia chłopca, który tuż przed wyjściem do szkoły, dzięki otrzymanej od mamy porcji Marsjanek, ma energię by sprostać codziennym wyzwaniom bez obaw o jesienną niepogodę. Znakiem rozpoznawczym ochronnego działania preparatu jest fluorescencyjna poświata emanującą z emblematu Marsjanina na plecakach chłopca i spotkanej w drodze do szkoły dziewczynki. Końcowa część filmu przedstawia statek kosmiczny, z pokładu którego przyjazne Marsjanki informują o nowej zabawce dołączanej do dużego opakowania preparatu, jaką jest Nagrywający Kosmodługopis.

Kampania telewizyjna obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie stacje telewizyjne i programy tematyczne, takie jak TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP Info oraz AtMedia. Spot jest adaptacją spotu przygotowanego przez czeską agencję Comtech. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative, a za działania PR odpowiada agencja Open Media.

Źródło: Walmark

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764