logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Berens dołącza do domu produkcyjnego Lucky Luciano Pictures

  PR 26.10.2023, przeczytano 1170 razy
ilustracja

Jest związana z branżą reklamową od 20 lat. Przez 10 lat pracowała jako producentka w Papaya Films, gdzie prowadziła kluczowych klientów oraz była odpowiedzialna za produkcje serwisowe. Następnie jako szefowa produkcji w Dobro rozwijała firmę budując zespół i restrukturyzując procesy produkcyjne studio. W 2020 roku założyła Warsaw Witches Association.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-berens-dolacza-do-domu-produkcyjnego-lucky-luciano-pictures,401862,artykul.html

Naszej branży potrzeba nowej energii i impulsów do działania. I tak postrzegamy dołączenie Marty do Lucky Luciano. Chcemy korzystać z jej doświadczenia, ale również z wizji i wrażliwości społecznej, które zaangażowała do tworzenia Warsaw Witches Association.” – mówi Arleta Robinson - wspólniczka w Lucky Luciano oraz prezeska Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.

Berens będzie zajmować się obsługą kluczowych klientów Lucky Luciano i jednocześnie nadzorować proces współpracy pomiędzy Lucky Luciano i marką Warsaw Witches Association, która ma być docelowo inkubatorem dla młodych twórców, będzie wspierać kobiety w branży reklamowej oraz prowadzić projekty wrażliwe społecznie.

Warsaw Witches Association powstało w 2020 roku jako studio produkcyjne nowej fali, zrzeszające i wspierające twórców multidyscyplinarnych. Główną osią działalności WWA stały się kampanie zaangażowane społecznie, produkcje kreatywne i serwisowe. WWA współpracowało m. in. Redefine Meat, Marni, Peugeot, Decathlon. Kampania wyprodukowana dla PCK x BNP Paribas “Pierwsza pomoc ludzkości” została nagrodzona dwoma brązowymi Lwami w Cannes Lions, wieloma nagrodami KTR i odbiła się szerokim echem w wielu konkursach branżowych (Golder Drum, Gerety, Kyiv International Ad Festival).

Marta Berens: „Bardzo cieszy mnie dołączenie do Lucky Luciano. To dom produkcyjny z butikową jakością obsługi. Studio kieruje się też etycznym kodeksem pracy, który jest dla mnie równie ważny. Działania Arlety w branży - poczynając od aktywnego uczestnictwa w Stowarzyszeniu Kobiety Filmu po bycie Prezeską SPR - pokazują, że można budować ten biznes skutecznie i etycznie. Super, że łączymy swoje wizje i siły.

Źródło: Lucky Luciano Pictures

www.luckyluciano.pl

Dodatkowe informacje:

Lucky Luciano Pictures istnieje od 2014 roku i od tego czasu nieustannie rozwija swoją działalność. Jest aktywnym uczestnikiem branży, zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym, do 2022 roku członkiem Klubu Producentów Reklamowych, a następnie jednym z domów współtworzących Stowarzyszenie Producentów Reklamowych.

Partnerami w firmie są Arleta Robinson i Beniamin Onaszkiewicz.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764