logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Berens dołącza do domu produkcyjnego Lucky Luciano Pictures

  PR 26.10.2023, przeczytano 633 razy
ilustracja

Jest związana z branżą reklamową od 20 lat. Przez 10 lat pracowała jako producentka w Papaya Films, gdzie prowadziła kluczowych klientów oraz była odpowiedzialna za produkcje serwisowe. Następnie jako szefowa produkcji w Dobro rozwijała firmę budując zespół i restrukturyzując procesy produkcyjne studio. W 2020 roku założyła Warsaw Witches Association.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-berens-dolacza-do-domu-produkcyjnego-lucky-luciano-pictures,401862,artykul.html

Naszej branży potrzeba nowej energii i impulsów do działania. I tak postrzegamy dołączenie Marty do Lucky Luciano. Chcemy korzystać z jej doświadczenia, ale również z wizji i wrażliwości społecznej, które zaangażowała do tworzenia Warsaw Witches Association.” – mówi Arleta Robinson - wspólniczka w Lucky Luciano oraz prezeska Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.

Berens będzie zajmować się obsługą kluczowych klientów Lucky Luciano i jednocześnie nadzorować proces współpracy pomiędzy Lucky Luciano i marką Warsaw Witches Association, która ma być docelowo inkubatorem dla młodych twórców, będzie wspierać kobiety w branży reklamowej oraz prowadzić projekty wrażliwe społecznie.

Warsaw Witches Association powstało w 2020 roku jako studio produkcyjne nowej fali, zrzeszające i wspierające twórców multidyscyplinarnych. Główną osią działalności WWA stały się kampanie zaangażowane społecznie, produkcje kreatywne i serwisowe. WWA współpracowało m. in. Redefine Meat, Marni, Peugeot, Decathlon. Kampania wyprodukowana dla PCK x BNP Paribas “Pierwsza pomoc ludzkości” została nagrodzona dwoma brązowymi Lwami w Cannes Lions, wieloma nagrodami KTR i odbiła się szerokim echem w wielu konkursach branżowych (Golder Drum, Gerety, Kyiv International Ad Festival).

Marta Berens: „Bardzo cieszy mnie dołączenie do Lucky Luciano. To dom produkcyjny z butikową jakością obsługi. Studio kieruje się też etycznym kodeksem pracy, który jest dla mnie równie ważny. Działania Arlety w branży - poczynając od aktywnego uczestnictwa w Stowarzyszeniu Kobiety Filmu po bycie Prezeską SPR - pokazują, że można budować ten biznes skutecznie i etycznie. Super, że łączymy swoje wizje i siły.

Źródło: Lucky Luciano Pictures

www.luckyluciano.pl

Dodatkowe informacje:

Lucky Luciano Pictures istnieje od 2014 roku i od tego czasu nieustannie rozwija swoją działalność. Jest aktywnym uczestnikiem branży, zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym, do 2022 roku członkiem Klubu Producentów Reklamowych, a następnie jednym z domów współtworzących Stowarzyszenie Producentów Reklamowych.

Partnerami w firmie są Arleta Robinson i Beniamin Onaszkiewicz.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764