logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Bresińska dołącza do agencji Endless

  PR 28.05.2024, przeczytano 461 razy
ilustracja

Do agencji Endless dołączyła Marta Bresińska obejmując stanowisko Managing Director. Będzie wspierać Tomasza Dembińskiego - CEO Endless - w zarządzaniu obecnymi oraz nowymi projektami Agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-bresinska-dolacza-do-agencji-endless,404404,artykul.html

Marta Bresińska ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na rynku reklamowym. Ostatnio jako Account Director opiekowała się projektami w Agencji Freundschaft The Digitals, należącej do Grupy Freundschaft. Wcześniej przez 3 lata zarządzała zespołem client service Agencji oS3 na stanowisku Group Account Director. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w takich agencjach jak Saatchi & Saatchi IS, Change czy Grupa Walk. W swoim portfolio ma zarówno projekty z obszaru ATL, Digital, jak i BTL, zrealizowane m.in. dla takich Klientów jak Millenium Bank, PZU, GSK, Orange, Opel, Bank BPH, Totalizator Sportowy, Vectra, Pracuj.pl, Skoda, Rolmlecz, Tacit Investment, Ronson, czy Adamed.

Bresińska do swoich sukcesów może zaliczyć nie tylko prowadzenie projektów, które zdobywały nagrody na rynku polskim i międzynarodowym jak np. Cannes Lions, Effie, Golden Drum, Innovations czy KTR. Sama zasiadała też w jury konkursów kreatywnych oceniając prace innych.

W Endless pokieruje całym zespołem Client Service, odpowiadając za obsługę dotychczasowych oraz nowych Klientów agencji, w tym zespołu prowadzącego obsługę kreatywną 360 marki Vectra. Będzie raportować bezpośrednio do CEO agencji – Tomasza Dembińskiego.

 Dołączenie Marty do zespołu Endless to niewątpliwie kolejne wzmocnienie naszej pozycji na rynku. Jej wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu teamów obsługi Klienta chociażby w branżach FMCG, finansowej czy przy kampaniach społecznych, to idealnie uzupełnienie naszego niezwykle mocnego zespołu kreatywnego, prowadzonego przez Franka Toeplitza oraz Tytusa Klepacza – komentuje Tomasz Dembiński. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, kontynuujemy rozbudowę zespołu Endless. Już wkrótce będziemy informować o kolejnych specjalistach, którzy zasilą nasze szeregi – dodaje Dembiński.

Źródło: Endless

weareendless.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
Kamila Fenik dołączyła do agencji Ancymony (*ancy)
Kamila Fenik posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej, głównie w obszarze mediów. Do agencji powraca po dłuższej przerwie. W tym czasie zdobywała nowe doświadczenia, m.in. realizując działania marketingowe po stronie klienta w obszarze IT (Comarch). Przez ostatnie miesiące związana była z domem mediowym PRO Media House, gdzie pracowała m.in....
Eliza Bujnowska przechodzi z CCC do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764