logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Bresińska dołącza do agencji Endless

  PR 28.05.2024, przeczytano 889 razy
ilustracja

Do agencji Endless dołączyła Marta Bresińska obejmując stanowisko Managing Director. Będzie wspierać Tomasza Dembińskiego - CEO Endless - w zarządzaniu obecnymi oraz nowymi projektami Agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-bresinska-dolacza-do-agencji-endless,404404,artykul.html

Marta Bresińska ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na rynku reklamowym. Ostatnio jako Account Director opiekowała się projektami w Agencji Freundschaft The Digitals, należącej do Grupy Freundschaft. Wcześniej przez 3 lata zarządzała zespołem client service Agencji oS3 na stanowisku Group Account Director. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w takich agencjach jak Saatchi & Saatchi IS, Change czy Grupa Walk. W swoim portfolio ma zarówno projekty z obszaru ATL, Digital, jak i BTL, zrealizowane m.in. dla takich Klientów jak Millenium Bank, PZU, GSK, Orange, Opel, Bank BPH, Totalizator Sportowy, Vectra, Pracuj.pl, Skoda, Rolmlecz, Tacit Investment, Ronson, czy Adamed.

Bresińska do swoich sukcesów może zaliczyć nie tylko prowadzenie projektów, które zdobywały nagrody na rynku polskim i międzynarodowym jak np. Cannes Lions, Effie, Golden Drum, Innovations czy KTR. Sama zasiadała też w jury konkursów kreatywnych oceniając prace innych.

W Endless pokieruje całym zespołem Client Service, odpowiadając za obsługę dotychczasowych oraz nowych Klientów agencji, w tym zespołu prowadzącego obsługę kreatywną 360 marki Vectra. Będzie raportować bezpośrednio do CEO agencji – Tomasza Dembińskiego.

 Dołączenie Marty do zespołu Endless to niewątpliwie kolejne wzmocnienie naszej pozycji na rynku. Jej wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu teamów obsługi Klienta chociażby w branżach FMCG, finansowej czy przy kampaniach społecznych, to idealnie uzupełnienie naszego niezwykle mocnego zespołu kreatywnego, prowadzonego przez Franka Toeplitza oraz Tytusa Klepacza – komentuje Tomasz Dembiński. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, kontynuujemy rozbudowę zespołu Endless. Już wkrótce będziemy informować o kolejnych specjalistach, którzy zasilą nasze szeregi – dodaje Dembiński.

Źródło: Endless

weareendless.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grzegorz Pawlak dołączył do Newline Interactive
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki. W warszawskim Showroomie Newline udziela merytorycznego wsparcia podczas prezentacji, szkoleń i webinarów, z dużą swobodą poruszając się po zagadnieniach...
Biuro ZFPR z nowym Dyrektorem
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
Aleksandra Żyłkowska awansuje w Chapter1
Aleksandra Żyłkowska awansowała w strukturach poznańskiej agencji Chapter1 - przechodzi do działu strategii i obejmuje nowo utworzone stanowisko Innovation Digital Manager. Jest to związane z utworzeniem w strukturach agencji nowej komórki, która będzie skupiać się na odkrywaniu nowych możliwości technologicznych, wpisujących się w projekty agencji dla obsługiwanych klientów....
Sergii Makarchuk dołącza do zespołu polskiego oddziału Aleph
Polski oddział Aleph Group wzmacnia swoje siły w obszarze Microsoft Ads. Do zespołu biura Aleph w Warszawie dołącza Sergii Makarchuk, który obejmuje stanowisko Client Solutions Manager i współpracować będzie z klientami właśnie na polu kampanii Microsoft Ads. Raportować będzie do Marcina Guta, który w roli Client Partner Sales Lead jest od niedawna...
Łukasz Pytlewski obejmuje stanowisko w agencji YOTTA
Łukasz Pytlewski objął strategiczną rolę w agencji analityczno - wdrożeniowej YOTTA, należącej do Publicis Groupe. Jego zadaniem jest kierowanie projektami analitycznymi, które wspierają decyzje biznesowe klientów, rozwijają zarządzanie danymi i pomagają optymalizować strategie marketingowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764