logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Frączek w Saatchi & Saatchi IS

  PR 04.12.2017, przeczytano 800 razy

Marta Frączek, po 5 latach w strukturach Saatchi & Saatchi IS, awansuje na stanowisko Associate Creative Directora. Z początkiem roku jej kompetencje obejmą kreatywne prowadzenie klientów Agencji oraz zarządzanie i rozwój podległych jej teamów kreatywnych. Raportować będzie bezpośrednio do Kamila Majewskiego, Creative Directora Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-fraczek-w-saatchi-and-saatchi-is,34706,artykul.html

Marta Frączek z branżą reklamową związana jest od 2008 roku, z Saatchi & Saatchi IS od 5 lat. Jako członek teamów kreatywnych, współtworzyła wielokanałowe, zintegrowane kampanie reklamowe dla takich klientów jak Carrefour, Milka, Alivia, Gillette Venus, Old Spice, Microsoft, BPH czy Somersby.

Ma na swoim koncie nagrody w konkursach KTR, Effie, Innovation Ad, Mixx Awards, YC Cannes. Trzy razy z rzędu wygrała YC i JC Eurobest. Jako jedyna Polka wzięła udział w prestiżowym programie See It Be It w Cannes, którego zadaniem jest promowanie młodych, kreatywnych kobiet na świecie.

Marta Frączek jest także członkiem Zarządu KTR i należy do kapituły Papaya Young Directors. Po godzinach pisze scenariusze do krótkich form filmowych. W 2016 roku wygrała nagrodę Polskiej Akademii Fonograficznej Fryderyk za teledysk roku, w kolejnym zdobyła nominację.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764