logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl

  PR 11.07.2018, przeczytano 261 razy

6 lipca br. do zespołu biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl dołączy Marta Gądek. Obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży i będzie zajmować się m.in. połączoną ofertą reklamową magazynów "Gazety Wyborczej" i czasopism Agory, a także wspierać realizację działań dla klientów z obszaru employer brandingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-gadek-zastepca-dyrektora-biura-reklamy-_gazety-wyborczej_-i-wyborcza.pl,37203,artykul.html

Poprzednio, od 2014 r. Marta Gądek pracowała w Biurze Reklamy Wydawnictwa Bauer na stanowisku Dyrektora Segmentu Pism Luksusowych. Wcześniej przez wiele lat była związana z Agorą, m.in. jako kierownik sprzedaży “Wysokich Obcasów” i strategic industry manager. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Szefową biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl pozostaje Joanna Kwas.

Biuro reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl zajmuje się obsługą sprzedażową klientów indywidualnych i instytucjonalnych z całej Polski. Tworzy atrakcyjne, często specjalne, oferty reklamowe - ogólnopolskie, regionalne i lokalne - umożliwiające zaistnienie z przekazami promocyjnymi na łamach "Gazety Wyborczej", jej tygodników, magazynów, dodatków i wydań specjalnych, a także w internecie m.in. w serwisach Wyborcza.pl czy Wysokieocasy.pl. W portfolio biura, oprócz standardowych form promocji, są również reklama natywna i programatyczna oraz akcje specjalne, realizowane z partnerami biznesowymi. Dodatkowo zespół zajmuje się rozwojem sprzedaży instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej dziennika.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Netia z usługą TV m.in. dla hoteli
Dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł. Tym m.in. charakteryzuje się nowa usługa Netia TV dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli.
Pierwszy na świecie audiobook regulaminu Facebooka powstał w Polsce
Social media to dzisiaj przede wszystkim Facebook, a ten ma swój regulamin. Czytaliście? Nie? Nie przejmujcie się, większość z nas go nie czytała. Od teraz będziecie mogli go posłuchać w drodze do pracy lub na spotkanie, ponieważ pierwszy na świecie audiobook regulaminu Facebooka powstał w Polsce. Dla swoich słuchaczy przygotował go Łukasz Wołek, twórca podcastu Marketing...
Raport o kondycji polskiej ortografii w Internecie
Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę, prezentuje Raport 100 najczęstszych błędów językowych w Internecie w 2018 r. Raport powstał z okazji zbliżającego się 21 lutego Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego. Został on ustanowiony przez UNESCO w 1999 roku i ma na celu podkreślić bogactwo różnorodności językowej świata.
Marcin Kochanowski dołącza do zespołu Turnera w Warszawie
11 lutego Marcin Kochanowski objął stanowisko Brand Solutions Managera CEE w warszawskim oddziale Turnera.
Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764