logo
WIADOMOŚCI

Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 99 razy

6 lipca br. do zespołu biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl dołączy Marta Gądek. Obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży i będzie zajmować się m.in. połączoną ofertą reklamową magazynów "Gazety Wyborczej" i czasopism Agory, a także wspierać realizację działań dla klientów z obszaru employer brandingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-gadek-zastepca-dyrektora-biura-reklamy-_gazety-wyborczej_-i-wyborcza.pl,37203,artykul.html

Poprzednio, od 2014 r. Marta Gądek pracowała w Biurze Reklamy Wydawnictwa Bauer na stanowisku Dyrektora Segmentu Pism Luksusowych. Wcześniej przez wiele lat była związana z Agorą, m.in. jako kierownik sprzedaży “Wysokich Obcasów” i strategic industry manager. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Szefową biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl pozostaje Joanna Kwas.

Biuro reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl zajmuje się obsługą sprzedażową klientów indywidualnych i instytucjonalnych z całej Polski. Tworzy atrakcyjne, często specjalne, oferty reklamowe - ogólnopolskie, regionalne i lokalne - umożliwiające zaistnienie z przekazami promocyjnymi na łamach "Gazety Wyborczej", jej tygodników, magazynów, dodatków i wydań specjalnych, a także w internecie m.in. w serwisach Wyborcza.pl czy Wysokieocasy.pl. W portfolio biura, oprócz standardowych form promocji, są również reklama natywna i programatyczna oraz akcje specjalne, realizowane z partnerami biznesowymi. Dodatkowo zespół zajmuje się rozwojem sprzedaży instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej dziennika.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.
Dziś rozpoczął się proces nadawania certyfikatów SSL dla ponad 500 tys. domen klientów firmy. Jakby tego było mało, nazwa.pl masowo wprowadziła także protokół HTTP/2 wykorzystujący bezpieczne połączenia z użyciem komercyjnych certyfikatów SSL, diametralnie przyspieszając działanie serwisów WWW swoich klientów. Oba wdrożenia realizowane...
Nowa redaktor naczelna serwisu WP Kobieta
Do Wirtualnej Polski dołącza Sylwia Niemczyk. Jako redaktor naczelna pokieruje serwisem WP Kobieta oraz będzie odpowiedzialna za obszar Styl Życia. Doświadczenie zdobywała m.in. w Edipresse Polska.
Serwis vod.pl z nowym logo i w nowej odsłonie
Należący do Grupy Onet-RAS Polska serwis vod.pl, w drugie półrocze 2018 wchodzi z nową identyfikacją wizualną oraz współpracą z grupą mediową Viacom International Media Networks.
Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W minionym miesiącu portal Onet.pl odwiedziło 17,36 miliona internautów.
 
czwartek 19.07.2018, 165 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone