logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Giera awansuje w PR Calling

  PR 11.01.2019, przeczytano 158 razy

Wraz z początkiem stycznia Marta Giera objęła stanowisko Senior PR & Communication Consultant w PR Calling. Na nowym stanowisku, tak jak dotychczas, będzie odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji klientów agencji oraz ich kompleksową obsługę. Dodatkowo, do jej nowych obowiązków, będzie należało zarządzanie projektami wspierającymi budowanie wizerunku oraz rozwoju agencji, a także strategiczne wsparcie zespołu PR Calling.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-giera-awansuje-w-pr-calling,380746,artykul.html

– Od początku pracy w agencji, Marta dała się poznać jako sumienna i zaangażowana specjalistka, z pasją realizująca najbardziej wymagające projekty technologiczne. Cieszę się, że Marta będzie mogła rozwijać się w strukturze PR Calling. Czekają na nią nowe wyzwania, ale jestem przekonana, że tak jak zawsze poradzi sobie z nimi znakomicie – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

Marta Giera w PR Calling pracuje od września 2017 roku. Na co dzień odpowiada za komunikację firmy iTaxi – największej w Polsce platformy do zamawiania przejazdów osobowych, Sendit.pl – największego w kraju brokera usług kurierskich oraz BliskaPaczka.pl – platformy wysyłek kurierskich w punkt. Od stycznia br. jest odpowiedzialna także za strategię i realizację działań komunikacyjnych dla agencji, które prowadzi wraz z zespołem. Dodatkowo strategicznie wspiera pracę zespołu.

W przeszłości pracowała m.in. dla klientów z branży moto (STAG) czy retail (Arkadia oraz Galeria Wileńska).

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764