logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Giera awansuje w PR Calling

  PR 11.01.2019, przeczytano 486 razy

Wraz z początkiem stycznia Marta Giera objęła stanowisko Senior PR & Communication Consultant w PR Calling. Na nowym stanowisku, tak jak dotychczas, będzie odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji klientów agencji oraz ich kompleksową obsługę. Dodatkowo, do jej nowych obowiązków, będzie należało zarządzanie projektami wspierającymi budowanie wizerunku oraz rozwoju agencji, a także strategiczne wsparcie zespołu PR Calling.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-giera-awansuje-w-pr-calling,380746,artykul.html

– Od początku pracy w agencji, Marta dała się poznać jako sumienna i zaangażowana specjalistka, z pasją realizująca najbardziej wymagające projekty technologiczne. Cieszę się, że Marta będzie mogła rozwijać się w strukturze PR Calling. Czekają na nią nowe wyzwania, ale jestem przekonana, że tak jak zawsze poradzi sobie z nimi znakomicie – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

Marta Giera w PR Calling pracuje od września 2017 roku. Na co dzień odpowiada za komunikację firmy iTaxi – największej w Polsce platformy do zamawiania przejazdów osobowych, Sendit.pl – największego w kraju brokera usług kurierskich oraz BliskaPaczka.pl – platformy wysyłek kurierskich w punkt. Od stycznia br. jest odpowiedzialna także za strategię i realizację działań komunikacyjnych dla agencji, które prowadzi wraz z zespołem. Dodatkowo strategicznie wspiera pracę zespołu.

W przeszłości pracowała m.in. dla klientów z branży moto (STAG) czy retail (Arkadia oraz Galeria Wileńska).

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764