logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Giera awansuje w PR Calling

  PR 11.01.2019, przeczytano 146 razy

Wraz z początkiem stycznia Marta Giera objęła stanowisko Senior PR & Communication Consultant w PR Calling. Na nowym stanowisku, tak jak dotychczas, będzie odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji klientów agencji oraz ich kompleksową obsługę. Dodatkowo, do jej nowych obowiązków, będzie należało zarządzanie projektami wspierającymi budowanie wizerunku oraz rozwoju agencji, a także strategiczne wsparcie zespołu PR Calling.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-giera-awansuje-w-pr-calling,380746,artykul.html

– Od początku pracy w agencji, Marta dała się poznać jako sumienna i zaangażowana specjalistka, z pasją realizująca najbardziej wymagające projekty technologiczne. Cieszę się, że Marta będzie mogła rozwijać się w strukturze PR Calling. Czekają na nią nowe wyzwania, ale jestem przekonana, że tak jak zawsze poradzi sobie z nimi znakomicie – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

Marta Giera w PR Calling pracuje od września 2017 roku. Na co dzień odpowiada za komunikację firmy iTaxi – największej w Polsce platformy do zamawiania przejazdów osobowych, Sendit.pl – największego w kraju brokera usług kurierskich oraz BliskaPaczka.pl – platformy wysyłek kurierskich w punkt. Od stycznia br. jest odpowiedzialna także za strategię i realizację działań komunikacyjnych dla agencji, które prowadzi wraz z zespołem. Dodatkowo strategicznie wspiera pracę zespołu.

W przeszłości pracowała m.in. dla klientów z branży moto (STAG) czy retail (Arkadia oraz Galeria Wileńska).

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764