logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Grodner w Grupie Ströer

  PR 01.10.2015, przeczytano 4357 razy

Z początkiem października Marta Grodner przechodzi z Ad-Vice do Ströer Media obejmując stanowisko Marketing Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-grodner-w-grupie-str%C3%B6er,26122,artykul.html

Jako Marketing Manager Marta odpowiadać będzie m.in. za: wsparcie sprzedaży, współtworzenie strategii w zakresie budowania synergii produktów off-line i on-line oraz komunikację Grupy Ströer w Polsce.

Marta posiada wieloletnie i wszechstronne doświadczenie w branży reklamowej. Karierę zawodową rozpoczęła w 2007 roku pracując dla Harvard University, a rozwijała ją m.in. w spółkach: UPC i DDB. W Ad-Vice była odpowiedzialna m.in. za: strategię marketingową, negocjacje oraz tworzenie ofert sprzedażowych.

Marta Grodner jest doktorantką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

„Zespół Marketingu wzmacnia doświadczony manager z nieprzeciętną rynkową wiedzą. Jestem przekonany, że współpraca z Martą przyniesie spółce wymierne korzyści i pozwoli jej jeszcze szybciej rozwijać produkty bazujące na synergii produktów off-line i on-line – mówi Bartosz Barański, Dyrektor Marketingu Grupy Ströer.

Źródło: Grupa Ströer

www.stroeer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764