logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Grodner w Grupie Ströer

  PR 01.10.2015, przeczytano 3901 razy

Z początkiem października Marta Grodner przechodzi z Ad-Vice do Ströer Media obejmując stanowisko Marketing Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-grodner-w-grupie-str%C3%B6er,26122,artykul.html

Jako Marketing Manager Marta odpowiadać będzie m.in. za: wsparcie sprzedaży, współtworzenie strategii w zakresie budowania synergii produktów off-line i on-line oraz komunikację Grupy Ströer w Polsce.

Marta posiada wieloletnie i wszechstronne doświadczenie w branży reklamowej. Karierę zawodową rozpoczęła w 2007 roku pracując dla Harvard University, a rozwijała ją m.in. w spółkach: UPC i DDB. W Ad-Vice była odpowiedzialna m.in. za: strategię marketingową, negocjacje oraz tworzenie ofert sprzedażowych.

Marta Grodner jest doktorantką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

„Zespół Marketingu wzmacnia doświadczony manager z nieprzeciętną rynkową wiedzą. Jestem przekonany, że współpraca z Martą przyniesie spółce wymierne korzyści i pozwoli jej jeszcze szybciej rozwijać produkty bazujące na synergii produktów off-line i on-line – mówi Bartosz Barański, Dyrektor Marketingu Grupy Ströer.

Źródło: Grupa Ströer

www.stroeer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764