logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Jaskuła przechodzi z Polska Press do Httpool

  PR 25.04.2022, przeczytano 817 razy
ilustracja

Pracę w Httpool Polska rozpoczyna Marta Jaskuła, która wzmacnia zespół Snapchata. Obejmuje stanowisko Snapchat Client Partner, podlegać będzie Annie Stanisławskiej, Sales Lead.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-jaskula-przechodzi-z-polska-press-do-httpool,395615,artykul.html

Marta Jaskuła ma 12-letnie doświadczenie w branży marketingu i reklamy. Karierę zaczynała w 2010 r. w Grupie Wydawniczej Polskapresse, początkowo jako Junior Sales Executive, następnie Sales Executive; następnie pracowała w OMD / Omnicom Media Group, jako Business Development Specialist. W latach 2013-2016 była zatrudniona w polskim oddziale Shiseido Deutschland GmbH - jako Digital Marketing Specialist, a w latach 2016-2019 prowadziła własną agencję MJ Consulting.

Bezpośrednio przed przejściem do Httpool Polska pracowała – od 2019 roku – w Grupie Polska Press, jako Key Account Manager. W Httpool Polska obejmuje stanowisko Client Partner Snapchat.

W zakresie jej kompetencji znajdzie się budowanie relacji z obecnymi i nowymi klientami oraz wsparcie sprzedaży kampanii na platformie Snapchat.

Marta Jaskuła jest absolwentką studiów magisterskich na AWF w Poznaniu (kierunek: turystyka i rekreacja) oraz studiowała także podyplomowo na SGH w Warszawie (kierunek: marketing internetowy).

- Zgodnie z planami i zapowiedziami rok 2022 jest dla nas czasem mocnej rozbudowy zespołu. Większość platform social mediowych, z którymi współpracujemy, stale odnotowuje dynamiczne wzrosty, a równolegle rośnie zainteresowanie marketerów ich wykorzystywaniem w komunikacji. Cieszę się, że Marta, która ma doświadczenie zarówno w marketingu, jak i w pracy z klientem, wzmacnia team zajmujący się kampaniami marketingowymi na platformie Snapchat, bo jest to medium z ogromnym potencjałem, który reklamodawcy w Polsce zaczynają coraz mocniej dostrzegać – komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764