logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Kordowska business managerem w Value Media

  PR 28.04.2025, przeczytano 467 razy
ilustracja

Do zespołu Pauliny Przetackiej [business director] w agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesowe, strategiczne i mediowe 360 klienta TVP oraz koordynowanie pracy dedykowanego zespołu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-kordowska-business-managerem-w-value-media,408594,artykul.html

Marta Kordowska ma 10-letnie doświadczenie w branży mediowej, które zdobywała m.in. w Spark Foundry Poland oraz ostatnio w GroupM, jako Senior Biddable Campaign Delivery Expert, a następnie na stanowisku Biddable Campaign Delivery Manager. Swoje kompetencje z zakresu zarządzania projektami mediowymi 360, data-driven marketingu, biddable media oraz zarządzania zespołem wykorzystywała w pracy dla takich klientów jak: Huawei, SkyShowtime, Coca-Cola, Polski Standard Płatności (BLIK), Semilac, czy Goodyear. 

Jako business manager w Value Media będzie odpowiedzialna za koordynowanie współpracy z klientem TVP, za strategiczne rekomendacje, wykorzystanie analityki oraz narzędzi w celu podnoszenia wartości biznesowej współpracy w zakresie mediów. W strukturach agencji będzie w zespole Paulina Przetackiej business director Value Media. 

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Michał Chabas i Mateusz Nowak dołączają do Wirtualnej Polski
W czerwcu nastąpią kluczowe zmiany w strukturze Pionu Serwisów Tematycznych Wirtualnej Polski. Do zespołu dołączą dwaj doświadczeni menedżerowie, którzy wzmocnią rozwój serwisów.
Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764