logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Kowalczyk Project Managerem w Faster and Better

  PR 24.03.2015, przeczytano 736 razy

Do zespołu agencji interaktywnej Faster&Better dołączyła Marta Kowalczyk. Wcześniej pracowała w Grupie Etendard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-kowalczyk-project-managerem-w-faster-and-better,24313,artykul.html

Kowalczyk w Faster&Better, jako Project Manager, odpowiada za koordynację projektów między innymi dla takich Klientów jak Gedeon Richter i Coty.

Posiada ponad 3-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywała współpracując z Internet Sofware House Etendard, Biurze Promocji Miasta w Wydziale Zarządzania Marką, a także Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim w Wydziale Oświaty i Promocji. Realizowała projekty przede wszystkim dla sektora finansowego i ubezpieczeniowego, m.in. dla: Open Life, TU Europa, Gothaer, Getin Bank.

Źródło: OS3, Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764