logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Krawiec i Kamil Wiśniewski w Spacecamp

  PR 10.08.2020, przeczytano 402 razy
ilustracja

Marta Krawiec oraz Kamil Wiśniewski objęli stanowiska digital dyrektorów w Spacecamp. Agencja prężnie rozwija swoje portfolio zarówno w Polsce, jak i zagranicą, w związku z czym do zespołu dołączają doświadczeni specjaliści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-krawiec-i-kamil-wisniewski-w-spacecamp,388043,artykul.html

Od kilku lat Spacecamp projektuje skuteczne komunikacje marek z konsumentami, wykorzystując w tym celu cały wachlarz rozwiązań digitalowych. Agencja oferuje klientom usługi z obszarów strategii digital, UX, designu po development aplikacji web i mobilnych, czy lokalizacje platform na poziomie regionalnym i międzynarodowym. To właśnie mnogość projektów globalnych przyczyniła się do powstania nowych stanowisk, na których już od maja prężnie działają obie osoby.

Marta Krawiec, nowy Digital Director w Spacecamp, od 2015 roku związana była z 180hearbeats + JUNG v. MATT, gdzie jako Account Director, odpowiadała za obsługę strategicznych klientów agencji na rynku CEE oraz APAC. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w działach Client Service skupionych na komunikacji digitalowej. Krawiec realizowała kampanie 360 (Google CEE, Allegro), toolkitowe (Alcon Global, Pernod Ricard Global: Absolut, Ballanitne’s, Royal Salute, Chivas, Martell), ATLowe (OBI, Allegro, Google CEE, Shoowroom) i mediowe (Unilever: OMO, Surf, Cocolino, General Motors: Opel). Pracowała też przy produkcji ambientów oraz kampanii non-standard (innogy Polska, Allegro), website’ów i aplikacji (Dakea, Allegro, innogy Polska, Pracuj.pl). Marta stanęła na czele nowego zespołu w ramach działu biznesowego, raportując bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej. Jako Digital Director odpowiada za klientów globalnych agencji w kategoriach takich jak beauty oraz health.

Kamil Wiśniewski Digital Director w Spacecamp z branżą komunikacyjną związany jest już od 12 lat. Przed rozpoczęciem pracy dla Spacecamp, pełnił funkcję Group Account Managera w agencji Isobar Polska, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem obsługującym digitalowo Procter&Gamble (na kilkudziesięciu rynkach), Johnson & Johnson oraz Arla Foods. Wiśniewski pracował wcześniej dla agencji Plej, Kalicińscy.com, Feno czy Fleishmann-Hillard, gdzie realizował projekty komunikacyjne dla Play, Ikea, Gripex, Philip Morris International, Nestlé, Carlsberg czy Toyota. W Spacecamp Wiśniewski jest odpowiedzialny za kontakt z klientami lokalnymi i globalnymi, w tym prowadzenie zaawansowanych projektów platform webowych. Jako dyrektor odpowiada za zespół biznesowy i również raportuje bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
Kampania marki Flegamax
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764