logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Krawiec i Kamil Wiśniewski w Spacecamp

  PR 10.08.2020, przeczytano 1506 razy
ilustracja

Marta Krawiec oraz Kamil Wiśniewski objęli stanowiska digital dyrektorów w Spacecamp. Agencja prężnie rozwija swoje portfolio zarówno w Polsce, jak i zagranicą, w związku z czym do zespołu dołączają doświadczeni specjaliści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-krawiec-i-kamil-wisniewski-w-spacecamp,388043,artykul.html

Od kilku lat Spacecamp projektuje skuteczne komunikacje marek z konsumentami, wykorzystując w tym celu cały wachlarz rozwiązań digitalowych. Agencja oferuje klientom usługi z obszarów strategii digital, UX, designu po development aplikacji web i mobilnych, czy lokalizacje platform na poziomie regionalnym i międzynarodowym. To właśnie mnogość projektów globalnych przyczyniła się do powstania nowych stanowisk, na których już od maja prężnie działają obie osoby.

Marta Krawiec, nowy Digital Director w Spacecamp, od 2015 roku związana była z 180hearbeats + JUNG v. MATT, gdzie jako Account Director, odpowiadała za obsługę strategicznych klientów agencji na rynku CEE oraz APAC. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w działach Client Service skupionych na komunikacji digitalowej. Krawiec realizowała kampanie 360 (Google CEE, Allegro), toolkitowe (Alcon Global, Pernod Ricard Global: Absolut, Ballanitne’s, Royal Salute, Chivas, Martell), ATLowe (OBI, Allegro, Google CEE, Shoowroom) i mediowe (Unilever: OMO, Surf, Cocolino, General Motors: Opel). Pracowała też przy produkcji ambientów oraz kampanii non-standard (innogy Polska, Allegro), website’ów i aplikacji (Dakea, Allegro, innogy Polska, Pracuj.pl). Marta stanęła na czele nowego zespołu w ramach działu biznesowego, raportując bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej. Jako Digital Director odpowiada za klientów globalnych agencji w kategoriach takich jak beauty oraz health.

Kamil Wiśniewski Digital Director w Spacecamp z branżą komunikacyjną związany jest już od 12 lat. Przed rozpoczęciem pracy dla Spacecamp, pełnił funkcję Group Account Managera w agencji Isobar Polska, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem obsługującym digitalowo Procter&Gamble (na kilkudziesięciu rynkach), Johnson & Johnson oraz Arla Foods. Wiśniewski pracował wcześniej dla agencji Plej, Kalicińscy.com, Feno czy Fleishmann-Hillard, gdzie realizował projekty komunikacyjne dla Play, Ikea, Gripex, Philip Morris International, Nestlé, Carlsberg czy Toyota. W Spacecamp Wiśniewski jest odpowiedzialny za kontakt z klientami lokalnymi i globalnymi, w tym prowadzenie zaawansowanych projektów platform webowych. Jako dyrektor odpowiada za zespół biznesowy i również raportuje bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764