Marta Krawiec oraz Kamil Wiśniewski objęli stanowiska digital dyrektorów w Spacecamp. Agencja prężnie rozwija swoje portfolio zarówno w Polsce, jak i zagranicą, w związku z czym do zespołu dołączają doświadczeni specjaliści.
Od kilku lat Spacecamp projektuje skuteczne komunikacje marek z konsumentami, wykorzystując w tym celu cały wachlarz rozwiązań digitalowych. Agencja oferuje klientom usługi z obszarów strategii digital, UX, designu po development aplikacji web i mobilnych, czy lokalizacje platform na poziomie regionalnym i międzynarodowym. To właśnie mnogość projektów globalnych przyczyniła się do powstania nowych stanowisk, na których już od maja prężnie działają obie osoby.
Marta Krawiec, nowy Digital Director w Spacecamp, od 2015 roku związana była z 180hearbeats + JUNG v. MATT, gdzie jako Account Director, odpowiadała za obsługę strategicznych klientów agencji na rynku CEE oraz APAC. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w działach Client Service skupionych na komunikacji digitalowej. Krawiec realizowała kampanie 360 (Google CEE, Allegro), toolkitowe (Alcon Global, Pernod Ricard Global: Absolut, Ballanitne’s, Royal Salute, Chivas, Martell), ATLowe (OBI, Allegro, Google CEE, Shoowroom) i mediowe (Unilever: OMO, Surf, Cocolino, General Motors: Opel). Pracowała też przy produkcji ambientów oraz kampanii non-standard (innogy Polska, Allegro), website’ów i aplikacji (Dakea, Allegro, innogy Polska, Pracuj.pl). Marta stanęła na czele nowego zespołu w ramach działu biznesowego, raportując bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej. Jako Digital Director odpowiada za klientów globalnych agencji w kategoriach takich jak beauty oraz health.
Kamil Wiśniewski Digital Director w Spacecamp z branżą komunikacyjną związany jest już od 12 lat. Przed rozpoczęciem pracy dla Spacecamp, pełnił funkcję Group Account Managera w agencji Isobar Polska, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem obsługującym digitalowo Procter&Gamble (na kilkudziesięciu rynkach), Johnson & Johnson oraz Arla Foods. Wiśniewski pracował wcześniej dla agencji Plej, Kalicińscy.com, Feno czy Fleishmann-Hillard, gdzie realizował projekty komunikacyjne dla Play, Ikea, Gripex, Philip Morris International, Nestlé, Carlsberg czy Toyota. W Spacecamp Wiśniewski jest odpowiedzialny za kontakt z klientami lokalnymi i globalnymi, w tym prowadzenie zaawansowanych projektów platform webowych. Jako dyrektor odpowiada za zespół biznesowy i również raportuje bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej.
Źródło: Brand New Galaxy