logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Maksymowicz w agencji San Markos

  PR 06.02.2017, przeczytano 578 razy

Marta Maksymowicz została Senior Account Managerem w San Markos.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-maksymowicz-w-agencji-san-markos,31321,artykul.html

Maksymowicz z branżą marketingową związana jest od 10 lat. Doświadczenie zdobywała, pracując w agencji Infinity. Na początku zajmowała się eventami, kampaniami edukacyjnymi i społecznymi. Następnie w dziale Client Service pełniła funkcję Account Directora. Odpowiadała wtedy m.in. za przygotowanie ofert i kosztorysów w zakresie realizacji reklamowych ATL, BTL i digital dla kluczowych klientów agencji.

Realizowała kampanie dla takich marek i producentów jak: Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Mazda, Teva, Egis, Polkomtel (Plus), PZU i wielu innych.

Przez ostatnie 3 lata opiekowała się klientami publicznymi agencji, takimi jak: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, PFRON, Główny Inspektorat Sanitarny czy Kopalnia Soli „Wieliczka”.

Marta Maksymowicz jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała także na Uniwersytecie Wiedeńskim.

Pasjonuje się kolarstwem – zarówno z perspektywy kibica, jak i osoby spędzającej wolne chwile na rowerze. Uwielbia gotowanie oraz podróżowanie do miejsc mniej uczęszczanych przez turystów.

Źródło: San Markos

www.sanmarkos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764