logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Ogórkiewicz nową CEO studia tworzącego chatboty

  PR 07.02.2018, przeczytano 562 razy
fot. Marek Szczepański

Od początku lutego KODA Bots ma nowego prezesa. Na czele spółki stanęła Marta Ogórkiewicz, dotychczasowa head of e-commerce w 4fun Media S.A. Dołączyła do Mariusza Pełechatego, który pozostał w zarządzie i objął nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-ogorkiewicz-nowa-ceo-studia-tworzacego-chatboty,35350,artykul.html

- Przed nami rok wyzwań. Czeka nas sporo pracy i zmian, które mają pomóc firmie w rozwoju. - mówi Daniel Świątkowski, CEO spółki Hexe Capital, do której należy KODA Bots. - Zaczęliśmy od sprowadzenia Marty, która pracowała po stronie klienta, doskonale zna jego potrzeby i wie jak skutecznie rozwijać biznesy internetowe.

Marta Ogórkiewicz posiada 10-letnie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych i rozwoju produktów oraz usług digitalowych w polskich i międzynarodowych firmach. W minionym roku pracowała w 4fun Media, gdzie jako head of e-commerce odpowiadała m.in. za “Republikę 4fun” - pilotażowy program lojalnościowy on-line, a także inne projekty digitalowe Grupy. Wcześniej, dla Ringier Axel Springer Polska - Onet, wprowadzała na rynek platformę Newsweek Plus, oferującą płatne treści, aplikację Newsweek wPunkt oraz zajmowała się strategicznym rozwojem internetowych formatów tego tytułu. Przez kilka lat zarządzała marką Allegro w Polsce oraz krajach Europy Środowej i Wschodniej. Odpowiadała za międzynarodową strategię marki, badania marketingowe, zintegrowane kampanie reklamowe oraz wizerunek aplikacji mobilnej brandu.

W KODA Bots odpowiada za strategiczny rozwój firmy, jej produktów i usług, zarządzanie zespołem oraz nadzór nad projektami marketingowymi i sprzedażowymi.
 
Marta Ogórkiewicz to absolwentka Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, studiów podyplomowych Psychologia w Biznesie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Warszawie.

Źródło: KODA Bots

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport IMM: Grudzień - bez zmian na pozycji lidera rankingu opiniotwórczych mediów
Onet, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita to najczęściej cytowane media w grudniu 2019 r. według najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Oświadczenie WP Media w sprawie publikacji Oko.press
Wirtualna Polska Media ze zdziwieniem przyjmuje artykuł serwisu OKO.press na temat pracy redaktora naczelnego WP i naszych dziennikarzy. Artykuł składa się z kłamstw, półprawd i pomówień. Fakty są takie, że Wirtualna Polska nie faworyzuje żadnego polityka. Nie faworyzuje również Zbigniewa Ziobry, co jest główną tezą publikacji. Świadczą o tym analizy niezależnego Instytutu...
Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami branży, rynku pracy i środowiska akademickiego. Będzie to jednocześnie inauguracja niedawno powstałej...
W celu jak najszybszego zbadania tez pojawiających się w mediach od wczoraj, dotyczących postępowania redaktora naczelnego Tomasza Machały, Zarząd i Rada Nadzorcza Wirtualna Polska Media S.A. zdecydowały dziś o powołaniu zespołu, w skład którego wejdą m.in. przedstawiciele Rady Nadzorczej Wirtualna Polska Media S.A. i Rady Pracowników.
Gazeta.pl promuje program biznesowo-motoryzacyjny „Studio Biznes”
„Studio Biznes” to wyjątkowy program biznesowo-motoryzacyjny, którego prowadzącym jest Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Od stycznia br. trwa kampania reklamowa tego formatu, obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, radio, kina oraz internet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764