logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Radziak-Kucharska nową szefową działu rozwoju marki Gazeta.pl

  PR 04.08.2022, przeczytano 206 razy
ilustracja

Zespół portalu Gazeta.pl nieustannie rozwija się, chcąc tworzyć innowacyjne i społecznie zaangażowane medium na nowe czasy. Wraz z początkiem sierpnia br. na czele działu rozwoju marki odpowiedzialnego m.in. za akcje społeczne portalu stanęła Marta Radziak-Kucharska, od lat związana z Gazeta.pl. Zastąpiła w tej roli Rafała Madajczaka, który od lipca br. jest redaktorem naczelnym portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-radziak-kucharska-nowa-szefowa-dzialu-rozwoju-marki-gazeta.pl,396805,artykul.html

Gazeta.pl to jedyne medium w Polsce z deklaracją redakcyjną opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy. Za realizację strategii portalu zaangażowanego odpowiada m.in. dział rozwoju marki. To w nim kreowane są ważne społecznie akcje, w tym na rzecz walki ze zmianami klimatycznymi (np. „Alarm dla klimatu”) czy walki o prawa kobiet (np. „Historia bez Polki”) oraz mniejszości (np. „Bez LGBT+ nie ma Polski”). Do zadań działu, na czele którego stanęła właśnie Marta Radziak-Kucharska, oprócz planowania akcji społecznych, należy także współpraca z partnerskimi organizacjami społecznymi i edukacyjnymi oraz z redakcjami portalu przy tworzeniu specjalnych projektów dziennikarskich.

– Marta Radziak-Kucharska ma na swoim koncie pracę przy tak ważnych dla Gazeta.pl akcjach, jak nagradzane „Alarm dla klimatu”, „Historia bez Polki”, „Pomocnik dla rodziców i opiekunów nastolatków” we współpracy z PAH czy projekt „Polska Stories” serwisu Weekend.Gazeta.pl. Jestem przekonany, że pod jej kierownictwem dział rozwoju marki jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczy branżę i wzmocni wizerunek Gazeta.pl jako medium, które angażuje się w zmianę świata na lepsze – mówi Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl.

– W Gazeta.pl uważnie obserwujemy i wsłuchujemy się w potrzeby ludzi – mówi Marta Radziak-Kucharska. – Wychodzimy z inicjatywą, działając odważnie i celnie, zawsze zadając sobie pytanie, co chcemy w ten sposób osiągnąć. I to jest właśnie ten rodzaj zaangażowania, który chcę umacniać i rozwijać w portalu. Przed nami nowe współprace oraz ekscytujące i poruszające działania, których już nie mogę się doczekać.

Marta Radziak-Kucharska jest związana z Gazeta.pl od 2018 r. Od 2020 r. pracuje w dziale rozwoju marki, w którym dotychczas odpowiadała za realizację licznych projektów, współpracując z m.in. z redakcjami i organizacjami pozarządowymi. Wcześniej zajmowała się koordynowaniem eventów organizowanych przez Gazeta.pl, m.in. The Best of Moto czy Food Blogger Fest. Przed pracą w Agorze związana była z agencją New Look Advertising.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764