logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Sielska w zespole Spicy Mobile

  PR 11.01.2021, przeczytano 879 razy
ilustracja

Spicy Mobile ma nowego Senior Account Managera. Do zespołu agencji dołączyła Marta Sielska, do tej pory związana z Interia.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-sielska-w-zespole-spicy-mobile,389798,artykul.html

Marta Sielska posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży reklamy internetowej. Przez ostatnie 9 lat pracowała w dziale handlowym Interia.pl, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej wszystkich serwisów należących do Grupy Interia. Poza pozyskiwaniem nowych budżetów reklamowych, Marta współpracowała przy realizacji sekcji specjalnych i dedykowanych akcji niestandardowych dla strategicznych partnerów portalu, a także zarządzała dużymi projektami reklamowymi o charakterze zintegrowanym (internet, prasa, radio).

W Spicy Mobile Marta Sielska dołączyła do zespołu sprzedaży kierowanego przez Tomasza Kąkola. Do jej obowiązków należy współpraca z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi w obszarze strategii reklamowej, aktywnej sprzedaży powierzchni na stronach i w aplikacjach mobilnych, a także realizacji projektów niestandardowych.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764