logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Tyszer partnerem zarządzającym PR Calling

  PR 11.10.2022, przeczytano 655 razy
ilustracja

Marta Tyszer objęła funkcję Managing Partnera w PR Calling i dołączyła do zarządu agencji, założonej i prowadzonej od 2014 r. przez Katarzynę Dworzyńską, Head of Business. Marta Tyszer jest odpowiedzialna za realizację strategii biznesowej firmy, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem managerów oraz nadzorowanie najważniejszych projektów i wewnętrznych procesów agencyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-tyszer-partnerem-zarzadzajacym-pr-calling,397565,artykul.html

Do zespołu PR Calling Marta Tyszer dołączyła w 2019 roku, zajmując stanowisko PR & Communication Managera. Do jej głównych obowiązków należało wówczas zarządzanie zespołem konsultantów, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz dbanie o najwyższe standardy obsługi. W roku 2021 zmianie uległa struktura organizacyjna PR Calling – powstały dwa obszary kompetencji B2B Practice oraz Fin & Tech Practice, oraz wydzielona rola Growth Managera, którą objęła Tyszer.

- Przez ostatnie lata PR Calling przeszło gruntowne zmiany. Testowaliśmy różne rozwiązania, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby rynku i umocnią agencję w kluczowych obszarach kompetencji. W ten sposób wypracowaliśmy nową strukturę organizacyjną, powołaliśmy B2B Practice oraz Fin & Tech Practice, a do zespołu agencji dołączyli m.in. Paweł Sobczak (lider zespołu Fin&Tech), Anna Gajewska (Senior PR Consultant, Fin&Tech), Jakub Szadkowski (Senior PR Consultant, B2B), czy Róża Siudaj (Senior PR Consultant, B2B). Jednocześnie wciąż udoskonalaliśmy nasze wewnętrzne procesy – zarówno te gwarantujące ponadprzeciętną jakość świadczonych przez nas usług PR, jak i te związane z pozyskiwaniem nowych klientów. Podczas zachodzących zmian wkład Marty Tyszer był nieoceniony. Marta dała się poznać jako osoba niezwykle kreatywna, zaangażowana i ambitna, a przede wszystkim doskonale rozumiejąca kierunek, w którym agencja powinna podążać. Brała udział w transformacji firmy na wszystkich jej etapach, a jej rola była kluczowa. W efekcie rok 2021 zamknęliśmy z 81% wzrostem obrotów, a 2022 będzie dla nas rekordowy – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business.

Jako partner zarządzający Marta Tyszer odpowiada za dalszą realizację strategii biznesowej firmy, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem managerów oraz nadzorowanie najważniejszych projektów i wewnętrznych procesów agencyjnych.

- Cieszę się, że PR Calling mogę rozwijać z tak zaufanym partnerem, którego profesjonalizm przejawia się w każdym aspekcie prowadzonych działań. Marta – ogromne gratulacje! Miło mi powitać Cię w managemencie firmy. Przed nami nowy etap rozwoju, ale już dziś mogę powiedzieć, że cieszę się na nadchodzące wyzwania – dodaje Dworzyńska.

Tyszer z branżą mediów i public relations związana jest od blisko 15 lat.  Bezpośrednio przed dołączeniem do agencji, pracowała w departamentach komunikacji największych firm tzw. Wielkiej Czwórki (EY, KPMG), gdzie odpowiadała za kontakt z mediami i funkcjonowanie biura prasowego. Pracę w komunikacji zaczęła w agencji PR Weber Shandwick, gdzie realizowała kampanie produktowe i korporacyjne dla firm w obszarach consumer, healthcare, financial oraz technology (m.in. Laboratoire Dermatologique Bioderma, Nespresso, Nestlé, The Walt Disney Company, MasterCard, Microsoft, Mrs.Sporty, Alpro soya, BZ WBK, Discovery Networks Central Europe).

Marta Tyszer jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji oraz Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764