logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Tyszer PR & Communication managerem w PR Calling

  PR 10.02.2020, przeczytano 1110 razy
ilustracja

Do zespołu PR Calling, na stanowisko PR & Communication Manager, dołączyła Marta Tyszer. Wcześniej związana m.in. z EY i KPMG, w PR Calling odpowiada za zarządzanie zespołem konsultantów, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz standardy obsługi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-tyszer-pr-and-communication-managerem-w-pr-calling,385606,artykul.html

Marta Tyszer ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w obszarze PR i marketingu. Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu PR Calling, pracowała w departamentach komunikacji największych firm tzw. Wielkiej Czwórki (EY, KPMG), gdzie odpowiadała za kontakt z mediami i funkcjonowanie biura prasowego.

- Marta Tyszer jest ekspertem w komunikacji korporacyjnej i pozycjonowaniu eksperckim oraz pomysłodawcą wielu zakończonych z sukcesem projektów, które były szeroko komentowane przez media ogólnopolskie i regionalne. W PR Calling będzie odpowiedzialna za procesy obsługi klienta, aby ich jakość i efekty były na ponadprzeciętnym poziomie, oraz za relacje z kluczowymi klientami. Marta będzie także zarządzała zespołem konsultantów. Cieszę się, że osoba o tak bogatym doświadczeniu dołączyła do naszego zespołu. Marta to nie tylko świetna leaderka, ale także życzliwa i serdeczna osoba, która znakomicie wpisała się w kulturę i wartości naszej agencji – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business.

Marta Tyszer przygodę z pracą w komunikacji zaczęła w agencji PR Weber Shandwick, gdzie realizowała kampanie produktowe i korporacyjne dla firm w obszarach Consumer, Healthcare, Financial oraz Technology (m.in. Laboratoire Dermatologique Bioderma, Nespresso, Nestlé, The Walt Disney Company, MasterCard, Microsoft, Mrs.Sporty, Alpro soya, BZ WBK, Discovery Networks Central Europe).

Dzięki różnorodności tematów, którymi miała okazję się zajmować od początku kariery zawodowej, poznała specyfikę pracy zarówno z mediami lifestyle'owymi, jak i z największymi opiniotwórczymi tytułami newsowymi. Umie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do budowania i podtrzymywania pozytywnego wizerunku firmy w środowisku online.

Marta jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji oraz Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764