logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

  PR 16.12.2022, przeczytano 1121 razy
ilustracja

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-ulman-dolacza-do-zespolu-marketingu-grupy-pracuj,398377,artykul.html

Marta Ulman jest odpowiedzialna za opracowanie spójnych strategii dotarcia do użytkowników w dotychczasowych i nowych grupach docelowych oraz wsparcie zespołów w efektywnym wdrażaniu zaproponowanych strategii. W nowej roli koordynuje pracę zespołu promocji marki i raportuje do Elżbiety Flasińskiej, dyrektorki marketingu B2C w Grupie Pracuj.

- Pracuj.pl to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce, skutecznie wspierająca miliony Polaków w szukaniu nowej pracy. Jednocześnie to brand, który przez ponad 20 lat funkcjonowania potrafił z sukcesem stale ewoluować, także pod kątem strategii promocji i nagradzanych kampanii marketingowych. Współczesny rynek pracy tworzy niezwykłe możliwości, ale i wyzwania dla uznanych marek technologicznych oraz świata HR Tech. Wierzę, że razem z zespołem odpowiedzialnym za komunikację Pracuj.pl możemy skutecznie przecierać nowe ścieżki, docierając do kolejnych talentów i osób poszukujących zawodowej zmiany – komentuje Marta Ulman, strateżka marki Pracuj.pl w Grupie Pracuj.

Marta Ulman ma ponad 12 lat doświadczenia w czołowych agencjach reklamowych i PR działających w Polsce. Przez ostatnich sześć lat była związana z GoldenSubmarine, gdzie na stanowisku Head of Strategy Warsaw odpowiedzialna była za przygotowanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów firmy. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w agencjach 24/7Communication oraz 38 Content Communication. W jej portfolio projektów znajdują kampanie dla takich marek, jak m.in. McDonald’s, Lotte Wedel, Grupa Żywiec, WizzAir, Ikea czy ING. Jest także współautorką podcastu o strategii marketingowej “Mamy na to slajd”. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego i Collegium Civitas.

Nowa strateżka marki Pracuj.pl dołącza do grupy profesjonalistów i profesjonalistek wielokrotnie nagradzanych za innowacyjne kampanie marketingowe i PR. Zespół marketingu Grupy Pracuj wyróżniono w ostatnich latach w najważniejszych konkursach branży komunikacji, takich jak Effie (kategorie Usługi i Long Term Marketing Excellence), KTR (Craft/Video), Grand Video Awards (Branded Content) i Złote Spinacze (Media Relations, Social Media, Technologie, Komunikacja Kryzysowa, PR Produktu).

Grupa Pracuj jest liderem technologii w obszarze HR w Europie Środkowej i Wschodniej. Wspiera przedsiębiorstwa i kandydatów w zakresie m.in. rekrutacji, znalezienia zatrudnienia odpowiadającego kwalifikacjom i potencjałowi, a także tworzy światowej klasy technologie, które kształtują przyszłość rynku HR. Najbardziej rozpoznawalną marką Grupy Pracuj jest największy polski serwis rekrutacyjny Pracuj.pl, w którym przeciętnie każdego miesiąca jest opublikowanych około 100 tys. ofert pracy, a korzysta z niego nawet do blisko 5 mln użytkowników miesięcznie.

Źródło: Grupa Pracuj S.A.

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764