logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Zarosa dołącza do Open Mobi

  PR 22.08.2019, przeczytano 809 razy

Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-zarosa-dolacza-do-open-mobi,383676,artykul.html

– Moim zadaniem będzie poszerzenie oferty produktów mobile, bazujących na mediach społecznościowych. Skupię się przede wszystkim na najszybciej rosnących platformach social, które jednocześnie cały czas są nowością w Polsce. Nierzadko dają one możliwość emisji niestandardowych form reklamy. Już teraz, dzięki bezpośredniej współpracy z wydawcami, możemy jako pierwsi na polskim rynku sprawnie realizować kampanię display m.in. w aplikacjach TikTok, Twitch czy Badoo – mówi Marta Zarosa, Head of Social Audience w Open Mobi. – Największym wyzwaniem będzie zbudowanie od podstaw dedykowanych pakietów product placementowych, sprofilowanych na branże np. gamingową, lifestylową czy beauty, które pozwolą na natywną promocję marki. Chcemy stworzyć ofertę wychodzącą poza core biznesu agencji, czyli wyświetlanie reklam – dodaje Zarosa.

Poprzednio Marta Zarosa związana była z indaHash, gdzie odpowiadała za dział sprzedaży pakietów reklamowych opartych o działania z influencerami w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych oraz na takich rynkach, jak Bliski Wschód, Afryka Północna i Południowa, Azja i Pacyfik. Pracowała z największymi klientami agencji mediowych, w tym Play, mBank, L’Oréal, Danone czy Nestlé. Największą cross-rynkową kampanię, która obejmowała obecność w 13 krajach, realizowała dla Huawei. Projekty influencer marketingowe Zarosa prowadziła również w MediaCom m.in. dla takich marek jak Coca-Cola i Sprite. Jej kampanie wielokrotnie nagradzano w konkursach MediaTrendy, Mixx Awards, Kreatury oraz Webstar.

Źródło: Open Mobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
Platige Image prezentuje VFX Showreel
Platige Image, polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin,  prezentuje najnowszy showreel.
Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone
FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764