logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Zarosa dołącza do Open Mobi

  PR 22.08.2019, przeczytano 417 razy

Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-zarosa-dolacza-do-open-mobi,383676,artykul.html

– Moim zadaniem będzie poszerzenie oferty produktów mobile, bazujących na mediach społecznościowych. Skupię się przede wszystkim na najszybciej rosnących platformach social, które jednocześnie cały czas są nowością w Polsce. Nierzadko dają one możliwość emisji niestandardowych form reklamy. Już teraz, dzięki bezpośredniej współpracy z wydawcami, możemy jako pierwsi na polskim rynku sprawnie realizować kampanię display m.in. w aplikacjach TikTok, Twitch czy Badoo – mówi Marta Zarosa, Head of Social Audience w Open Mobi. – Największym wyzwaniem będzie zbudowanie od podstaw dedykowanych pakietów product placementowych, sprofilowanych na branże np. gamingową, lifestylową czy beauty, które pozwolą na natywną promocję marki. Chcemy stworzyć ofertę wychodzącą poza core biznesu agencji, czyli wyświetlanie reklam – dodaje Zarosa.

Poprzednio Marta Zarosa związana była z indaHash, gdzie odpowiadała za dział sprzedaży pakietów reklamowych opartych o działania z influencerami w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych oraz na takich rynkach, jak Bliski Wschód, Afryka Północna i Południowa, Azja i Pacyfik. Pracowała z największymi klientami agencji mediowych, w tym Play, mBank, L’Oréal, Danone czy Nestlé. Największą cross-rynkową kampanię, która obejmowała obecność w 13 krajach, realizowała dla Huawei. Projekty influencer marketingowe Zarosa prowadziła również w MediaCom m.in. dla takich marek jak Coca-Cola i Sprite. Jej kampanie wielokrotnie nagradzano w konkursach MediaTrendy, Mixx Awards, Kreatury oraz Webstar.

Źródło: Open Mobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: miejskie akcenty na wyjazdowej koszulce Manchesteru City
Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli...
Nowy aparat Olympus OM-D E-M10 Mark IV
OLYMPUS prezentuje najnowszy aparat systemu Mikro Cztery Trzecie - OM-D E-M10 Mark lV, który jest doskonałą propozycją dla mobilnych i kreatywnych fotografów. Kompaktowy, lekki korpus z bardziej ergonomicznym uchwytem i nowymi użytecznymi funkcjami, które sprawiają, że profesjonalna jakość zdjęć dostępna jest praktycznie dla każdego. 5-osiowa stabilizacja...
Grupa Polsat promuje instalacje fotowoltaiczne Esoleo
Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Kampania ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej przez doradców z...
Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim
Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.
Przychód Partner of Promotion za 2019 wyniósł 44,7 mln PLN, a fee income - 26,8 mln PLN.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764