logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Zielonka Programmatic & Retail Media Investment Managerką w Publicis Groupe

  PR 22.11.2022, przeczytano 510 razy

Marta Zielonka, dotychczas Programmatic Investment Managerka w zespole Investment & Trading Publicis Groupe, rozszerza zakres swoich obowiązków o retail media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-zielonka-programmatic-and-retail-media-investment-managerka-w-publicis-groupe,398073,artykul.html

Na nowym stanowisku Programmatic & Retail Media Investment Managerki będzie również odpowiadała za strategie inwestycyjne w mediach retailerów.

- Znaczenie mediów należących do retailerów w wydatkach reklamodawców na świecie błyskawicznie wzrasta. W Polsce ten rynek również rośnie i dlatego wymaga specjalnej uwagi. Połączenie kompetencji digitalowych i programatycznych Marty Zielonki z jej wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu planów i strategii inwestycyjnych dla agencji mediowych, doskonale sprawdzą się również w obszarze retail mediów – mówi Bartosz Sieradzki, Investment & Trading Director w Publicis Groupe.

Marta Zielonka dołączyła do Publicis Groupe w 2009 r. jako Interactive Media Planner Buyer w agencji mediowej Zenith. Następnie pracowała w agencji marketingu efektywnościowego Performics, a w kolejnych latach rozwijała karierę w strukturach tradingowych i inwestycyjnych Publicis Groupe. Stanowisko Programmatic Intestment Managerki objęła w 2017 r.

Zespół Investment & Trading Publicis Groupe jest częścią blisko 100 osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz – Kundera, Chief Investment Officer Publicis Groupe Polska. Eksperci PMX tworzą i realizują strategie negocjacyjne i handlowe, budują portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmują się działaniami reklamowymi w modelu programatycznym (PM Precission) oraz realizują bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764