logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martin Stysiak w Mslgroup Poland

  PR 03.01.2017, przeczytano 451 razy

Od początku roku za obsługę klientów z branży mediów i innowacji będzie odpowiadał Martin Stysiak, nowy Account Manager MSLGROUP Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martin-stysiak-w-mslgroup-poland,30986,artykul.html

- Martin Stysiak ma uznaną renomę i ogromne doświadczenie dziennikarskie. Doskonale porusza się w świecie tradycyjnych i nowych mediów. Pozyskanie go było znakomitą okazją dla wielu firm na rynku. Z nami będzie mógł pracować dla największych międzynarodowych podmiotów – komentuje Łukasz Kowalski, Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications MSLGROUP Poland, z którym współpracował będzie Martin Stysiak.

Przez ostatnie pięć lat jako redaktor działu gospodarczego Gazety Wyborczej Stysiak zajmował się głównie tematyką rynku medialnego w Polsce i na świecie. Opisywał m.in. przejęcie TVN przez Scripps Networks Interactive. W Wyborczej zajmował się również zagadnieniami dotyczącymi funduszy europejskich i rynku handlowego w Polsce. Z redakcją Martin Stysiak rozstał się z końcem listopada.

- Po zakończeniu współpracy z Wyborczą zdecydowałem się zmienić środowisko i podjąć nowe wyzwania. Praca w MSLGROUP, największej firmie konsultingowej Public Relations w Europie, to dla mnie duża szansa na rozwój. Jestem pełen energii do działania i gotów na nowe wyzwania – mówi Martin Stysiak.

Stysiak studiował dziennikarstwo i socjologię w Collegium Civitas w Warszawie. Prywatnie jest fanem dalekich podróży, szczególnie tych do Azji.

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764