logo
WIADOMOŚCI

Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 10.10.2018, przeczytano 138 razy

Martin Winther, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT, z końcem listopada kończy pracę w agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martin-winther-odchodzi-ze-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,379682,artykul.html

Zmiany w dziale kreacji 180 podyktowane są nowymi projektami i potrzebami klientów 180: - Dostosowujemy strukturę do biznesowych celów reklamodawców, z którymi obecnie rozwijamy współpracę - wyjaśnia Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w 180. -  Planujemy zatrudnić m.in. seniorski team. Dołączą do nas także kolejni kreatywni obcokrajowcy w ramach Talent Programu i współpracy z zagranicznymi uczelniami. Nie przewidujemy natomiast zatrudnienia na stanowisko, które obecnie zajmuje Martin, choć niezmiernie doceniamy jego dotychczasowe zaangażowanie w pracę agencji. Dziękujemy za wspaniałe cztery lata i życzymy dalszych sukcesów -  mówi Sadowski i dodaje, że zarządzaniu działem kreacji nadal wspiera go creative director Bartłomiej Walczuk.

Martin Winther na razie nie zdradza dalszych planów zawodowych. W branży reklamowej pracuje od 20 lat. W tym czasie zdobył ponad 100 nagród  - między innymi kilkanaście nominacji i dwa srebrne Lwy w Cannes w kategoriach Cyber i Film. W 180 w ostatnim czasie był kreatywnie odpowiedzialny za akcję “Niezniszczalna tęcza” dla Ben & Jerry’s (Unilever).

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jakość obsługi w kanałach zdalnych
W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego.
Coraz więcej nowych firm w gronie Członków PIAP
W ostatnim kwartale grono Członków PIAP powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami PIAP zostały firmy: „Alexander Creator”, Fresh iD Products, Kopertomat.pl, Ptak Warsaw Expo, oraz tampogadzet.pl.
Sukces Seminarium Wielkoformatowego Atrium i Ikonos
Ogromnym sukcesem zakończyło się Seminarium Wielkoformatowe Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos. 140 uczestników, 10 prelegentów, liczne prezentacje i pokazy oraz muzyczne atrakcje. Tak w skrócie można podsumować to wydarzenie.
Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone