logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 10.10.2018, przeczytano 172 razy

Martin Winther, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT, z końcem listopada kończy pracę w agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martin-winther-odchodzi-ze-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,379682,artykul.html

Zmiany w dziale kreacji 180 podyktowane są nowymi projektami i potrzebami klientów 180: - Dostosowujemy strukturę do biznesowych celów reklamodawców, z którymi obecnie rozwijamy współpracę - wyjaśnia Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w 180. -  Planujemy zatrudnić m.in. seniorski team. Dołączą do nas także kolejni kreatywni obcokrajowcy w ramach Talent Programu i współpracy z zagranicznymi uczelniami. Nie przewidujemy natomiast zatrudnienia na stanowisko, które obecnie zajmuje Martin, choć niezmiernie doceniamy jego dotychczasowe zaangażowanie w pracę agencji. Dziękujemy za wspaniałe cztery lata i życzymy dalszych sukcesów -  mówi Sadowski i dodaje, że zarządzaniu działem kreacji nadal wspiera go creative director Bartłomiej Walczuk.

Martin Winther na razie nie zdradza dalszych planów zawodowych. W branży reklamowej pracuje od 20 lat. W tym czasie zdobył ponad 100 nagród  - między innymi kilkanaście nominacji i dwa srebrne Lwy w Cannes w kategoriach Cyber i Film. W 180 w ostatnim czasie był kreatywnie odpowiedzialny za akcję “Niezniszczalna tęcza” dla Ben & Jerry’s (Unilever).

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – nowatorska platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – niezwykle popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. z rzędu wyróżnione międzynarodowymi nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia...
Zakończenie kampanii „Wolność liczy się w każdym wieku” [INFOGRAFIKA]
16 lutego 1919 roku zawarciem rozejmu w Trewirze zakończyła się największa zwycięska insurekcja w naszej historii – Powstanie Wielkopolskie. Walki rozpoczęły się 27 grudnia 1918 roku w Poznaniu i były wyrazem nastrojów patriotycznych związanych z możliwością odrodzenia państwa polskiego po I wojnie światowej.100. rocznicę tych wydarzeń, Samorząd...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764