logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martis wykorzystuje motyw tańca w najnowszej kampanii społecznej

  PR 04.07.2007, przeczytano 840 razy

Agencja Reklamowa MARTIS została wyłoniona w przetargu na wykonawcę kampanii społecznej w zakresie HIV/AIDS 2007 pod hasłem „W życiu jak w tańcu, każdy krok ma znaczenie”. Bezpośrednim zleceniodawcą tych działań jest Krajowe Centrum ds. AIDS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martis-wykorzystuje-motyw-tanca-w-najnowszej-kampanii-spolecznej,5800,artykul.html

„Istotą tegorocznego przekazu jest promowanie odpowiedzialnych związków opartych na partnerstwie, w których rozmawia się o swojej przeszłości i unika ryzykownych zachowań seksualnych. Tłem społecznym kampanii jest ciągły brak świadomości, że problem HIV/AIDS dotyczy wszystkich, bez względu na wykształcenie czy przekonania, co poparte jest wzrastającą liczbą zakażeń HIV w różnych grupach społecznych, do których najczęściej dochodzi właśnie poprzez kontakt seksualny” - mówi Marta Radziwonik – Buławska, Strategy & Business Development Director agencji.

Grupą docelową są osoby dorosłe (18-39 lat), aktywne seksualnie, będące w związkach lub je planujące, które chcą być odpowiedzialne za zdrowie swoje, swojego partnera i swoich dzieci.

Martis wykreował przekaz odnoszący się do motywów tanecznych, jako metafory związku dwojga ludzi, którzy tańczą z wieloma różnymi partnerami (mniej lub bardziej przypadkowymi). Towarzyszy temu komunikat promujący test na obecność wirusa HIV.

Podobnie jak w poprzednich latach, kampania ma charakter multimedialny i potrwa od sierpnia do grudnia br. Wykorzystane zostaną: reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, kinowa, internetowa oraz billboardy, plakaty, ulotki, kalendarze i szereg innych materiałów promocyjnych.

Dodatkowym projektem całorocznym będzie przekaz promujący testy na HIV wśród kobiet w ciąży lub planujących ciążę. Wirus HIV może zostać przeniesiony z zakażonej matki na dziecko. Jeśli kobieta jest świadoma swojego zakażenia, może zminimalizować ryzyko jego przeniesienia poprzez przyjmowanie odpowiednich leków antyretrowirusowych. Niestety wiele kobiet nie zastanawia się nad przeprowadzeniem testu.
Dlatego agencja przygotowując ten komunikat, kładzie nacisk na ich doinformowanie. „Uświadamiamy przyszłe matki, że wykonanie testu u ginekologa jest bezpłatne i może uchronić poczęte dziecko przed zakażeniem” – dodaje Marta Radziwonik – Buławska.

Za strategię kampanii odpowiedzialna jest Marta Radziwonik – Buławska, Strategy & Business Development Director agencji, a za jej koordynację Małgorzata Mazur-Wygonowska, Account Director, oraz Agnieszka Gralewska, Account Executive.

Źródło: Martis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764