W wyniku wygranego przetargu firmy Ernst & Young, agencja reklamowa MARTIS Sp. z o.o., w miesiącach styczeń – luty 2007, zrealizowała kampanię dla programu ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).
Program ACCA wspierany jest przez warszawską SGH i kierowany głównie do studentów 4 roku studiów ekonomicznych, dając im znane i cenione kwalifikacje rozpoznawane przez pracodawców na całym świecie. Studenci przez dwa lata w języku angielskim będą się uczyć strategii zarządzania, strategii finansowych, zarządzania finansami, sprawozdawczości finansowej oraz rachunkowości. Absolwenci tego programu będą mogli zweryfikować zdobyte umiejętności rozpoczynając później staż w firmie Ernst & Young.
Celem strategicznym kampanii jest zmiana na poziomie percepcji marki E&Y i przełożenie tej zmiany na długotrwałą relację studentów z marką E&Y. Dlatego oprócz rozpowszechnienia pierwszej edycji tego unikatowego projektu, MARTIS opracował działania ocieplające wizerunek E&Y w oczach studentów. Były one prowadzone w prasie ogólnopolskiej, Internecie, na uczelniach wyższych oraz w lokalnych środowiskach studenckich.
Za strategię komunikacji ze strony agencji odpowiedzialna jest Marta Radziwonik – Buławska, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju. Za koordynację działań reklamowych odpowiedzialna jest Małgorzata Mazur-Wygonowska, Account Director.
Źródło: MARTIS