logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martis zrealizował kampanię dla Ernst & Young

  PR 26.02.2007, przeczytano 1142 razy
ilustracjastrzałka

W wyniku wygranego przetargu firmy Ernst & Young, agencja reklamowa MARTIS Sp. z o.o., w miesiącach styczeń – luty 2007, zrealizowała kampanię dla programu ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martis-zrealizowal-kampanie-dla-ernst-and-young,5190,artykul.html

Program ACCA wspierany jest przez warszawską SGH i kierowany głównie do studentów 4 roku studiów ekonomicznych, dając im znane i cenione kwalifikacje rozpoznawane przez pracodawców na całym świecie. Studenci przez dwa lata w języku angielskim będą się uczyć strategii zarządzania, strategii finansowych, zarządzania finansami, sprawozdawczości finansowej oraz rachunkowości. Absolwenci tego programu będą mogli zweryfikować zdobyte umiejętności rozpoczynając później staż w firmie Ernst & Young.

Celem strategicznym kampanii jest zmiana na poziomie percepcji marki E&Y i przełożenie tej zmiany na długotrwałą relację studentów z marką E&Y. Dlatego oprócz rozpowszechnienia pierwszej edycji tego unikatowego projektu, MARTIS opracował działania ocieplające wizerunek E&Y w oczach studentów. Były one prowadzone w prasie ogólnopolskiej, Internecie, na uczelniach wyższych oraz w lokalnych środowiskach studenckich.
Za strategię komunikacji ze strony agencji odpowiedzialna jest Marta Radziwonik – Buławska, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju. Za koordynację działań reklamowych odpowiedzialna jest Małgorzata Mazur-Wygonowska, Account Director.

Źródło: MARTIS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764