logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martis zrealizował kampanię dla Ernst & Young

  PR 26.02.2007, przeczytano 1024 razy
ilustracjastrzałka

W wyniku wygranego przetargu firmy Ernst & Young, agencja reklamowa MARTIS Sp. z o.o., w miesiącach styczeń – luty 2007, zrealizowała kampanię dla programu ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martis-zrealizowal-kampanie-dla-ernst-and-young,5190,artykul.html

Program ACCA wspierany jest przez warszawską SGH i kierowany głównie do studentów 4 roku studiów ekonomicznych, dając im znane i cenione kwalifikacje rozpoznawane przez pracodawców na całym świecie. Studenci przez dwa lata w języku angielskim będą się uczyć strategii zarządzania, strategii finansowych, zarządzania finansami, sprawozdawczości finansowej oraz rachunkowości. Absolwenci tego programu będą mogli zweryfikować zdobyte umiejętności rozpoczynając później staż w firmie Ernst & Young.

Celem strategicznym kampanii jest zmiana na poziomie percepcji marki E&Y i przełożenie tej zmiany na długotrwałą relację studentów z marką E&Y. Dlatego oprócz rozpowszechnienia pierwszej edycji tego unikatowego projektu, MARTIS opracował działania ocieplające wizerunek E&Y w oczach studentów. Były one prowadzone w prasie ogólnopolskiej, Internecie, na uczelniach wyższych oraz w lokalnych środowiskach studenckich.
Za strategię komunikacji ze strony agencji odpowiedzialna jest Marta Radziwonik – Buławska, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju. Za koordynację działań reklamowych odpowiedzialna jest Małgorzata Mazur-Wygonowska, Account Director.

Źródło: MARTIS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
PZU podkreśla w swojej kampanii marki pracodawcy jak ważne jest poczucie sensu wykonywanej pracy
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764