logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martyna Dziopak i Ewelina Jaskuła awansowały w Good One PR

  PR 13.08.2019, przeczytano 151 razy

W lipcu 2019 roku w agencji Good One PR awansowały dwie osoby. Martyna Dziopak objęła stanowisko PR Account Managera, natomiast Ewelina Jaskuła Senior PR Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martyna-dziopak-i-ewelina-jaskula-awansowaly-w-good-one-pr,383574,artykul.html

Martyna Dziopak pracuje w agencji Good One PR od listopada 2015 roku, poprzednio na stanowisku Senior PR Account Executive. Z branżą PR związana jest od ponad 7 lat. Wcześniej zdobywała doświadczenie w takich agencjach jak Edelman czy Baddog PR, przez ponad 2 lata pracowała również w Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami, gdzie odpowiadała za działania PR dla Stowarzyszenia oraz jego Członków. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną ze spec. PR i marketing medialny.

Ewelina Jaskuła pierwsze kroki na rynku pracy zdobywała w redakcjach Business Center Club oraz Edipresse Group. W branży PR od ponad 5 lat. Najpierw pracowała w dziale PR Centrum Medycznego Sir Med, a następnie przez 1,5 roku w agencji FleishmanHillard. Z Good One PR związana od kwietnia 2016 roku, początkowo na stanowisku Account Executive. Ukończyła komunikację społeczną i dziennikarstwo na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Uniwersytecie Warszawskim.

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, działająca na rynku od 2009 roku. Agencja jest częścią grupy marketingowej Good One, dzięki czemu zapewnia również dostęp do specjalistów z takich obszarów jak digital, social media, SEO i SEM.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marek Hyundai i KIA, tym samym obronił budżet mediowy marek Hyundai i KIA.
Change Serviceplan i Serviceplan Health dla marki Valused
14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.
Przestrzenie Lechstartera otwarte dla mieszkańców Szczecina, Kielc i Rzeszowa
LECHSTARTER zmienia polskie miasta już od 4 lat! Tym razem to mieszkańcy Szczecina, Kielc i Rzeszowa, mogą cieszyć się oryginalnymi PRZESTRZENIAMI projektu Jakuba Szczęsnego wartymi 1 mln zł. Miasta, które zwyciężyły w tegorocznej edycji, dzięki niezwykłemu zaangażowaniu lokalnej społeczności, wzbogaciły się o miejsca, w których będzie można integrować się...
Balon Almette wyrusza w świat
W Polsce marka „Almette” jest nie tylko liderem na rynku serów kremowych twarogowych, ale ulubioną marką polskiego konsumenta i „must-have” w asortymencie każdego detalisty. Hochland Polska sprzedaje rocznie ponad 11000 ton Almette, to ponad 73 miliony skopków, czyli niemal po dwa skopki na statystycznego Polaka! Dostępnych jest sporo różnych...
Wyświetlacze Sony Crystal LED w studiu programów informacyjnych stacji Fox w Turcji
Firma Sony poinformowała o nowym zastosowaniu swoich wielkowymiarowych wyświetlaczy Crystal LED (CLED). Zainstalowane je w studiu tureckiego oddziału sieci FOX, gdzie będą używane podczas emisji najpopularniejszych w tym kraju wiadomości telewizyjnych: FOX News.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764