logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martyna Dziopak i Ewelina Jaskuła awansowały w Good One PR

  PR 13.08.2019, przeczytano 126 razy

W lipcu 2019 roku w agencji Good One PR awansowały dwie osoby. Martyna Dziopak objęła stanowisko PR Account Managera, natomiast Ewelina Jaskuła Senior PR Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martyna-dziopak-i-ewelina-jaskula-awansowaly-w-good-one-pr,383574,artykul.html

Martyna Dziopak pracuje w agencji Good One PR od listopada 2015 roku, poprzednio na stanowisku Senior PR Account Executive. Z branżą PR związana jest od ponad 7 lat. Wcześniej zdobywała doświadczenie w takich agencjach jak Edelman czy Baddog PR, przez ponad 2 lata pracowała również w Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami, gdzie odpowiadała za działania PR dla Stowarzyszenia oraz jego Członków. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną ze spec. PR i marketing medialny.

Ewelina Jaskuła pierwsze kroki na rynku pracy zdobywała w redakcjach Business Center Club oraz Edipresse Group. W branży PR od ponad 5 lat. Najpierw pracowała w dziale PR Centrum Medycznego Sir Med, a następnie przez 1,5 roku w agencji FleishmanHillard. Z Good One PR związana od kwietnia 2016 roku, początkowo na stanowisku Account Executive. Ukończyła komunikację społeczną i dziennikarstwo na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Uniwersytecie Warszawskim.

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, działająca na rynku od 2009 roku. Agencja jest częścią grupy marketingowej Good One, dzięki czemu zapewnia również dostęp do specjalistów z takich obszarów jak digital, social media, SEO i SEM.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764