logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martyna Kotwiła - sprinterka, która pobiła wynik Szewińskiej ambasadorem 4F

  PR 04.02.2019, przeczytano 2198 razy
ilustracjastrzałka

Martyna Kotwiła to talent na miarę Ireny Szewińskiej! Zawodniczka, która na zeszłorocznych mistrzostwach kraju, pobiła rekord ikony polskiej lekkoatletyki na dystansie 200 metrów, właśnie dołączyła do grona Ambasadorów marki 4F.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martyna-kotwila---sprinterka%2C-ktora-pobila-wynik-szewinskiej-ambasadorem-4f,381083,artykul.html

Złota medalistka Mistrzostw Polski Seniorów, brązowa medalistka Mistrzostw Świata Juniorów w 2018 w Tampere oraz Mistrzyni Polski seniorów na 200 m. Wyróżniona tytułem „Odkrycie roku” w plebiscycie Złote Kolce, Martyna Kotwiła to niewątpliwie wschodząca gwiazda polskiej lekkoatletyki. Na swoim koncie ma już szereg tytułów i medali, a jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa.

Zawodniczka podpisała kontrakt ambasadorski z marką 4F, w ramach którego będzie trenować w strojach 4F i reprezentować markę na wydarzeniach sportowych.  

4F ubiera reprezentację lekkoatletyczną od kilku lat, więc jako reprezentantka kraju miałam już okazję testować odzież 4F. Poza tym, z odzieży sportowej korzystam nie tylko podczas zawodów, ale również w czasie treningów. Na co dzień, w czasie wolnym również chętnie zakładam 4F – wybieram wtedy odzież casualową. 4F towarzyszy mi zarówno prywatnie, jak i sportowo, dlatego cieszę się na tę współpracę - mówi Martyna Kotwiła.

4F jest partnerem sześciu związków sportowych, z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki współpracuje od 2013 roku.

Martyna Kotwiła dołączyła do grona Ambasadorów 4F, wśród których znajduje się m.in. skoczek narciarski Maciej Kot oraz tenisista Łukasz Kubot.

Źródło: 4F

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764