logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martyna Kotwiła - sprinterka, która pobiła wynik Szewińskiej ambasadorem 4F

  PR 04.02.2019, przeczytano 787 razy
ilustracjastrzałka

Martyna Kotwiła to talent na miarę Ireny Szewińskiej! Zawodniczka, która na zeszłorocznych mistrzostwach kraju, pobiła rekord ikony polskiej lekkoatletyki na dystansie 200 metrów, właśnie dołączyła do grona Ambasadorów marki 4F.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martyna-kotwila---sprinterka%2C-ktora-pobila-wynik-szewinskiej-ambasadorem-4f,381083,artykul.html

Złota medalistka Mistrzostw Polski Seniorów, brązowa medalistka Mistrzostw Świata Juniorów w 2018 w Tampere oraz Mistrzyni Polski seniorów na 200 m. Wyróżniona tytułem „Odkrycie roku” w plebiscycie Złote Kolce, Martyna Kotwiła to niewątpliwie wschodząca gwiazda polskiej lekkoatletyki. Na swoim koncie ma już szereg tytułów i medali, a jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa.

Zawodniczka podpisała kontrakt ambasadorski z marką 4F, w ramach którego będzie trenować w strojach 4F i reprezentować markę na wydarzeniach sportowych.  

4F ubiera reprezentację lekkoatletyczną od kilku lat, więc jako reprezentantka kraju miałam już okazję testować odzież 4F. Poza tym, z odzieży sportowej korzystam nie tylko podczas zawodów, ale również w czasie treningów. Na co dzień, w czasie wolnym również chętnie zakładam 4F – wybieram wtedy odzież casualową. 4F towarzyszy mi zarówno prywatnie, jak i sportowo, dlatego cieszę się na tę współpracę - mówi Martyna Kotwiła.

4F jest partnerem sześciu związków sportowych, z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki współpracuje od 2013 roku.

Martyna Kotwiła dołączyła do grona Ambasadorów 4F, wśród których znajduje się m.in. skoczek narciarski Maciej Kot oraz tenisista Łukasz Kubot.

Źródło: 4F

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stowarzyszenie Sady Grójeckie: „Wybieram polskie jabłka”
Z inicjatywy Stowarzyszenia Sady Grójeckie oraz partnerów Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Sady Sandomierskie, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Unię Owocową, ruszył projekt, którego celem jest promocja naszych rodzimych jabłek, oraz zwiększenie ich...
More Bananas nawiązało współpracę z nowym klientem. Od sierpnia bieżącego roku agencja zajmuje się komunikacją przedsiębiorstwa zajmującego się m.in. przechowywaniem danych - Akamai Technologies.
Circlewise przejmuje Adhydrę, Paweł Lebiedziński awansuje na COO struktur międzynarodowych
Circlewise AS, międzynarodowa firma z centralą w Norwegii dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie, dokonuje przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji”. Paweł Lebiedziński, dotychczasowy CEO agencji Adhydra, obejmuje stanowisko COO w międzynarodowych strukturach...
Gwiazdkowa kampania wizerunkowa Nova Park
Właśnie wystartowała świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, której tematem przewodnim jest potrzeba bliskości i wspólnego spędzania czasu, nie tylko w okresie świąt Bożego Narodzenia. Kampania „Żebyśmy wszyscy mogli być blisko” przedstawia także NoVa Park jako miejsce rodzinne i przyjazne, w którym panuje gwiazdkowa...
Nowości Mimaki na webinarium Reprograf - Grafikus
Pandemia sprawiła na rynku poligraficznym sporo „zamieszania“. Pokrzyżowała plany wystawiennicze i ogólnie eventowe. Jednak ku zaskoczeniu niektórych, sporo się obecnie dzieje. Branża wielkoformatowa czekała na nowości.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764