logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martyna Oczki w Harbingers

  PR 26.07.2019, przeczytano 825 razy

W drugiej połowie czerwca do zespołu #GameChangers z krakowskiej agencji Harbingers dołączyła Martyna Oczki, która objęła stanowisko Employer Branding Coordinator. Współpraca z Martyną to dla agencji kolejny krok w umacnianiu pozycji i pozyskiwaniu najlepszych ekspertów w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martyna-oczki-w-harbingers,383370,artykul.html

Harbingers to dynamicznie rozwijająca się agencja, którą tworzy zespół doświadczonych ekspertów i pasjonatów. Dlaczego określają siebie jako #GameChangers? Jak mówi Kornel Dulęba, CEO agencji: „Nakręca nas zmiana, wygrana i spełnienie w codziennej pracy. Nie tylko nagrody, które zdobywamy (w poprzednim miesiącu European Search Awards w kategorii Best Use of Search), ale głównie radość i satysfakcja z codziennych sukcesów, jakie wspólnie z naszymi odważnymi Partnerami z dumą wypracowujemy. Mamy zaszczyt współpracować nie tylko w Polsce, ale i na świecie, z takimi markami jak min. Oknoplast, Tally Weijl, Capgemini, DrMax, Śnieżka czy 4F”.

MARTYNA OCZKI – #GAMECHANGER EMPLOYER BRANDINGU

Martyna swoją przygodę z budowaniem wizerunku pracodawcy rozpoczęła w spółce informatycznej Comarch, współpracując m.in. przy organizacji jednego z największych programów stażowych w Europie. Wcześniej natomiast zdobywała doświadczenie w marketingu B2B i marketingu online – między innymi w Grupie Onet.pl-RASP.

Zanim dołączyła do ekipy Harbingers, koordynowała działania Employer Branding w firmie Unity Group. Jednak, jak sama mówi, „poczułam, że nadszedł dla mnie czas na karierowy #GameChange i postanowiłam podjąć nowe wyzwanie poza branżą IT”.

W Harbingers Martyna odpowiada za Employer Branding i rekrutację. Dla krakowskiej agencji to ogromna szansa – misją firmy jest ciągły i odważny rozwój, a kompetencje nowej Employer Branding Coordinator usprawnią procesy rekrutacyjne, komunikację wewnętrzną i wzmocnią wizerunek Harbingers na rynku pracy.

Martyna wnosi do zespołu olbrzymie doświadczenie, skuteczność w działaniu i polot, a co najważniejsze, podziela nasze wspólne wartości: jest odważna, ciekawa i stawia zespół ponad siebie. Już po miesiącu wiemy, że rozwinie mocno skrzydła w Harbingers.” – dodaje CEO agencji, Kornel Dulęba.

Oprócz doświadczenia w zakresie Employer Branding, Martyna interesuje się content i social media marketingiem, a także aktywnie wspiera rozwój platformy contentowej agencji Harbingers.

Źródło: Harbingers

harbingers.io

Dodatkowe informacje:

Harbingers pomaga sklepom e-commerce dynamicznie rosnąć i wygrywać pozycję lidera online. Strategie kreowane przez firmę codziennie zwiększają przychody dla partnerów na całym świecie. Zespół Harbingers wierzy, że codziennie, dążąc do doskonałości, może realizować rzeczy niemożliwe. Pasjonuje i nakręca ich to, co przed nimi!

#GameChangers, jak mówią sami o sobie, wyrośli z Search i Performance Marketingu. To klient jest zawsze w centrum ich działań. Mierzą wszystko, co robią. Stąd ich zamiłowanie do danych i łączenia technologii ze sztuką marketingu. Tworzą piękne rozwiązania, które sprzedają. Informacje o firmie: https://harbingers.io/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764