logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martyna Wojciechowska głosem natury w nowej kampanii Żywiec Zdrój

  PR 22.03.2017, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania marki Żywiec Zdrój. Ma ona  na celu uwrażliwić Polaków na potrzebę podjęcia działań na rzecz zachowania zasobów naturalnych oraz zaangażować w konkretne działanie - posadzenie miliona drzew. Jest ono realizowane w ramach programu „Po Stronie Natury”, którego ambasadorką już po raz drugi została  Martyna Wojciechowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/martyna-wojciechowska-glosem-natury-w-nowej-kampanii-zywiec-zdroj,31904,artykul.html

W tym roku Żywiec Zdrój wraz z partnerami posadzi szósty milion drzew, aby chronić naturalne zasoby wodne dla przyszłych pokoleń. Do działań na rzecz natury i sadzenia drzew zachęca nie tylko ambasadorka, ale również dzieci, dla których te działania mają szczególne znaczenie. Już dziś Polska ma trzy razy mniejsze zasoby naturalnej wody pitnej niż wynosi średnia europejska, a masowe sadzenie drzew w istotny sposób przyczynia się do zachowania tych zasobów. Stąd idea kreatywna ,,zrób to dla mnie”.

Spoty są elementem kampanii wspierającej program Po Stronie Natury, który ma celu ochronę naturalnych zasobów. Działania  realizowane są z myślą o przyszłych pokoleniach, co obrazuje idea kreatywna tegorocznej kampanii „Zrób to dla mnie” – Żywiec Zdrój wraz partnerami programu pragnie zadbać o  naturę dla dobra dzieci. Wyrazem takiej troski jest sadzenie drzew, które mają ma ogromny wpływ na zachowanie naturalnych zasobów wody.

- Im więcej drzew, tym więcej czystej wody w naturze dla nas i naszych dzieci. O tym opowiada najnowsza kampania Żywiec Zdrój, zbudowana wokół idei kreatywnej ,,zrób to dla mnie”, w której to dzieci proszą dorosłych o pomoc naturze. W ramach tegorocznej edycji sadzimy kolejny milion drzew, a do wspólnych działań zapraszamy również konsumentów. Aby wprowadzić realną zmianę potrzebne jest zaangażowanie nas wszystkich. Dlatego w tym roku wspólnie z partnerami i konsumentami posadzimy kolejny milion drzew, aby chronić naturalne zasoby wody – mówi Inga Songin, Dyrektor Marketingu i PR Żywiec Zdrój.

Od 21 marca w ramach kampanii równolegle emitowane są dwa spoty, tworzące spójną całość. W pierwszym z nich narratorem opowieści jest natura, która głosem Martyny Wojciechowskiej prosi dzieci, aby te zaangażowały dorosłych w działania na rzecz ochrony zasobów naturalnych. Spot wyświetlany będzie w czterech wersjach – w każdej z nich, bohaterem będzie inne dziecko. W drugim spocie dzieci wraz z ambasadorką sadzą drzewa i zachęcają wszystkich do włączenia się w program ,,Po Stronie Natury”. Wszystkie spoty zrealizowane zostały w regionie Beskidu Żywieckiego.

Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Zrealizowana zostanie również kampania display oraz działania na Facebooku. Twórcą idei kreatywnej  kampanii jest agencja VML, która odpowiada również za działania w internecie. Realizację spotów reklamowych nadzorowała agencja Young & Rubicam, za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom. Komunikację w zakresie public relations prowadzi agencja Havas PR.

Źródło: Żywiec Zdrój

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764