logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mary Kay uruchamia Suite 13TM: "agażujące doświadczenia wirtualne"

  PR 16.04.2021, przeczytano 824 razy
ilustracjastrzałka

Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje niezależnym konsultantkom Mary Kay oraz ich klientom i klientkom 360-stopniowe, trójwymiarowe doświadczenie kosmetyczne, w którym można wirtualnie przeglądać ofertę produktów pielęgnacyjnych marki Mary Kay, jak również poznać historię firmy i jej założycielki Mary Kay Ash.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mary-kay-uruchamia-suite-13tm%3A-_agazujace-doswiadczenia-wirtualne_,391085,artykul.html

Nowy pakiet Suite 13TM zaprasza do zwiedzania wirtualnych „pokoi”. Po wejściu do „lobby” można zapoznać się z globalną spuścizną firmy. Inne wirtualne pokoje to „Pink Plaza” poświęcony wartościom firmy oraz „Innovation Center”, w którym prezentowane są innowacyjne produkty Mary Kay do pielęgnacji skóry oraz najważniejsze korzyści wynikające ze stosowania produktów oraz ich składniki. Platforma pozwala również dodawać swoje ulubione produkty Mary Kay do listy życzeń, którą można przekazać swojej niezależnej konsultantce kosmetycznej.

- Wprowadzenie Suite 13TM jest wynikiem wielu miesięcy kreatywnej pracy, pasji i zaangażowania, aby zapewnić niezależnym konsultantkom kosmetycznym Mary Kay najlepsze i najbardziej innowacyjne narzędzia na rynku, które pomogą im w zarządzaniu ich biznesem - mówi Sheryl Adkins-Green, dyrektor ds. marketingu Mary Kay Inc. - Dziś technologia jest kluczowym elementem we wszystkich dziedzinach, a ludzie – zwłaszcza - Młodsze pokolenie, chcą odkrywać, uczyć się i dowiadywać o nowych produktach online. Suite 13TM zapewni niezależnym konsultantkom kosmetycznym Mary Kay elastyczność cyfrowego biznesu dzięki możliwości promowania naszej marki Mary Kay bez ograniczeń co do miejsca i czasu, a także poprawi sposób, w jaki budują relacje ze swoimi klientami i klientkami dzięki wspólnym angażującym doświadczeniom związanym z dbaniem o urodę. Aby zwyciężyć w tym nowym środowisku opartym na technologii cyfrowej, będziemy nadal poszukiwać nowych sposobów wirtualnego kontaktu w celu uzyskania spersonalizowanych, niewymagających bezpośredniego kontaktu doświadczeń opartych na zaawansowanych technologicznie innowacjach.

Przy projektowaniu Suite 13 TM, Mary Kay współpracowała z Obsess, platformą handlową działającą w oparciu o doświadczenia klientów, która umożliwia markom tworzenie interaktywnych, wirtualnych doświadczeń online z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości. Prowadzona przez kobietę biznesu Nehę Singh firma Obsess współpracowała z innymi globalnymi markami kosmetycznymi i modowymi, tworząc niezapomniane, markowe doświadczenia wirtualne dla konsumentów i konsumentek. Zgodnie ze swoją misją upodmiotowiania kobiet Mary Kay nawiązała również współpracę z kilkoma fotografkami w celu stworzenia obrazów wyświetlanych na wirtualnej platformie.

- Suite 13 TM ma na celu zebranie doświadczeń Mary Kay związanych z urodą, aby stały się one znacznie bardziej przystępne dla niezależnych konsultantek kosmetycznych oraz ich klientów i klientek, bez potrzeby przemieszczania się – powiedziała Neha Singh, założycielka i dyrektor generalna Obsess. - W przypadku Suite 13TM zespół Mary Kay zadbał o każdy szczegół platformy, dając korzystającym z niej osobom poczucie przebywania w wirtualnym salonie Mary Kay bez konieczności fizycznej obecności. Nasza platforma umożliwiła markom stworzenie atrakcyjnych wizualnie, wciągających wirtualnych doświadczeń, które zmieniają sposób kontaktu z odbiorcami. Cieszymy się, że klienci i klientki Mary Kay mogą nadal odkrywać, uczyć się i wchodzić w interakcje z marką w nowym cyfrowym środowisku.

Platforma Suite 13 TM została początkowo uruchomiona w Meksyku w 2021 roku, a następnie w Brazylii, Argentynie, Hiszpanii, Kolumbii i Peru. Firma planuje uruchomić platformę na większości swoich rynków do końca 2021 roku. Mary Kay jest pierwszą firmą, która wprowadziła tego typu wirtualne rozwiązanie w swojej branży. Suite 13 TM to najnowsza spośród innowacji technologicznych firmy Mary Kay i należącego do niej Mary Kay Global Design Studio. Firma wprowadziła już na rynek Mary Kay Skin Analyzer, aplikację, która wykorzystuje najbardziej zaawansowaną i opartą na nauce technologię rekomendacji dla określonych typów skóry twarzy opartą na sztucznej inteligencji, aby pomóc niezależnym konsultantkom w zapewnieniu spersonalizowanego schematu pielęgnacji skóry produktami Mary Kay za pomocą szybkiego skanowania skóry. Kolejna innowacja, Mary Kay MirrorMe Web, zapewnia klientom i klientkom wirtualny sposób na wypróbowanie produktów przed zakupem bezpośrednio ze strony internetowej niezależnej konsultantki kosmetycznej przy zastosowaniu technologii wirtualnej rzeczywistości. MirrorMe jest również dostępne dla urządzeń z systemem iOS i Android.

Źródło: Mary Kay Inc.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764