Ruszyła kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl. Celem działań promocyjnych jest zaprezentowanie wizerunku marki Gazeta.pl jako otwartej i skierowanej do wszystkich użytkowników internetu. Wykorzystane kreacje podkreślają ofertę związaną z rozrywką, stylem życia i spędzaniem wolnego czasu.
Działania promocyjne przebiegają w Internecie (zasięg sieci Ad.net, Gadu-Gadu, Nasza-klasa.pl) i outdoorze (ekskluzywne nośniki AMS: billboardy i nośniki typu Backlight).
Kreacje internetowe przygotował Opcom, kreacje BTL - agencja Eskadra. Media zaplanowali i zakupili Aegis Mediamedia, media tradycyjne - dział marketingu Gazeta.pl.
- Portal Gazeta.pl agreguje treści o różnorodnej tematyce. Kampania „Kto wchodzi na Gazeta.pl?" ma zaprezentować szeroką ofertę portalu oraz liczne serwisy tematyczne, takie jak: Wiadomości, Widelec, GameCorner, Plotek czy Blox - wyjaśnia Anna Ałaszkiewicz, brand manager w dziale marketingu Pionu Internet Agory.
Kampanii reklamowej „Kto wchodzi na Gazeta.pl?" towarzyszy konkurs, w którym do wygrania jest 20 tys. zł oraz 20 iPodów Touch.
Użytkownicy portalu muszą odnaleźć ukryty adres serwisu, a następnie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego wchodzą na Gazeta.pl. Zwycięzców wybierze jury.
Kampania potrwa do 16 marca br.
Źródło: Gazeta.pl