logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maryla_Monror i Hard_vard, czyli kto wchodzi na Gazeta.pl

  PR 02.03.2008, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl. Celem działań promocyjnych jest zaprezentowanie wizerunku marki Gazeta.pl jako otwartej i skierowanej do wszystkich użytkowników internetu. Wykorzystane kreacje podkreślają ofertę związaną z rozrywką, stylem życia i spędzaniem wolnego czasu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maryla_monror-i-hard_vard%2C-czyli-kto-wchodzi-na-gazeta.pl,6881,artykul.html

Działania promocyjne przebiegają w Internecie (zasięg sieci Ad.net, Gadu-Gadu, Nasza-klasa.pl) i outdoorze (ekskluzywne nośniki AMS: billboardy i nośniki typu Backlight).
Kreacje internetowe przygotował Opcom, kreacje BTL - agencja Eskadra. Media zaplanowali i zakupili Aegis Mediamedia, media tradycyjne - dział marketingu Gazeta.pl.

- Portal Gazeta.pl agreguje treści o różnorodnej tematyce. Kampania „Kto wchodzi na Gazeta.pl?" ma zaprezentować szeroką ofertę portalu oraz liczne serwisy tematyczne, takie jak: Wiadomości, Widelec, GameCorner, Plotek czy Blox - wyjaśnia Anna Ałaszkiewicz, brand manager w dziale marketingu Pionu Internet Agory.

Kampanii reklamowej „Kto wchodzi na Gazeta.pl?" towarzyszy konkurs, w którym do wygrania jest 20 tys. zł oraz 20 iPodów Touch.
Użytkownicy portalu muszą odnaleźć ukryty adres serwisu, a następnie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego wchodzą na Gazeta.pl. Zwycięzców wybierze jury.

Kampania potrwa do 16 marca br.

Źródło: Gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764